سه شنبه 11 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: اعضای کميسيون ماده ۱۰ درباره ارائه پيش‌نويس قانون به احزاب تصميم می‌گيرند، مهر

عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب با تاکيد بر اينکه پيش نويس قانون احزاب پس از تدوين برای نظرسنجی برای تشکل های دارای پروانه ارسال می شود، تاکيد کرد که تصميم گيری درباره اختلاف نظر وی با دبير کميسيون ماده ۱۰ احزاب با اعضای کميسيون است.
اسدالله بادامچيان عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در بيان اينکه آيا پيش نويس و اصلاحات نهايی قانون احزاب برای احزاب ارسال خواهد شد ، گفت: حتما پس از اصلاحات پيش نويس نهايی شده قانون احزاب را برای همه تشکل های دارای پروانه می فرستيم تا بتوانيم قانون جامع و کاملی داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: پس از ارسال اين پيش نويس مدت زمانی را معين می کنيم تا احزاب نظرات خود را درباره اصلاحات قانون به کميسيون ماده ۱۰ احزاب ارسال کنند.

بادامچيان در بيان اينکه مدير کل سياسی وزارت کشور و دبير کميسيون ماده ۱۰ احزاب در اظهارات اخير خود گفته است ضرورتی برای ارسال پيشنويس نهايی شده قانون احزاب به تشکل ها و دريافت نظر آنان نيست، گفت: اجازه بدهيد کار تمام شود و اين پيش نويس آماده شود آنگاه می بينيم که پيشنهاد من محقق می شود يا نظر دبير کميسيون جناب آقای عباس زاده مشکينی.

نماينده تهران ادامه داد: من تصور می کنم پيشنهاد من مورد قبول کميسيون قرار گيرد و پيش نويس نهايی شده برای دريافت نظرات احزاب، برای احزاب و تشکل ها ارسال شود چرا که اين موضوع کمک می کند قانون احزاب جامع و کامل باشد.

به گزارش مهر ، مديرکل سياسی وزارت کشور روز گذشته با رد برنامه ارسال پيش نويس قانون احزاب برای احزاب کشور با هدف نظر سنجی درباره آن اعلام کرد : با توجه به اينکه پيشتر به صورت رسمی و غير رسمی سعی کرديم از نظرات احزاب و تشکل های سياسی در تهيه پيش نويس استفاده کنيم ، نياز مجدد به اين کار احساس نمی کنيم.

محمود عباس زاده مشکينی در گفتگو با مهر اعلام کرده بود پيش نويس قانون احزاب تا آخر ماه جاری تکميل و به مجلس ارائه می شود .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016