یکشنبه 9 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار ساجدی نيا: آغاز اجرای طرح امنيت محله محور در ۸۰۰ نقطه پايتخت، مهر

رئيس پليس تهران بزرگ از آغاز طرح امنيت محله محور از صبح امروز در ۸۰۰ نقطه تهران خبر داد و گفت: تا کنون دو هزار نقطه برای برخورد با مجرمان در سطح محلات شناسايی شده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين ساجدی نيا صبح شنبه همزمان با آغاز طرح امنيت محله محور در تهران گفت: طرح امنيت محله محور از صبح شنبه در ۸۰۰ نقطه تهران با استقرار نيروهای عملياتی آغاز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: برخورد با مجرمان در سطح تهران از جمله مشکلاتی است که مردم مطرح کرده‌اند و پليس در حوزه ايجاد امنيت پس از ۶ ماه اجرای طرحهای مختلف برای اجرای اين طرح برنامه ريزی اساسی کرده است.

رئيس پليس تهران بزرگ گفت: مردم خواستار برخورد با مجرمان در محلات بودند بر همين اساس در نيمه دوم سال اجرای طرح امينت محله محور آغاز شد.

وی ادامه داد: از امروز به بعد حضور نيروهای پليس در سطح محلات بسيار گسترده است تا امنيت را در سطح محلات تامين کنيم.

سردار ساجدی‌نيا تصريح کرد: پليس در اين طرح بيشتر در حوزه اراذل و اوباش، سرقت، فروشندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس و حاملان سلاحهای نامتعارف سرد برخورد می کند.

وی گفت: در طرح امروز بيش از دو هزار نقطه که مجرمان در آن فعاليت می کنند شناسايی شده و پاکسازی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016