پنجشنبه 6 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: سپاه در عرصه امنيت به ناجا کمک می کند، مهر

فرمانده نيروی انتظامی گفت: سپاه پاسداران در عرصه امنيتی وظيفه کمک به نيروی انتظامی را دارد به طوری که در مواردی که پليس دچار نقص است به همراه بسيج به کمک پليس می‌آيد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدی مقدم در حاشيه اولين يادواره چهارصد شهيد فرماندهی انتظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نحوه تعامل سپاه با نيروی انتظامی اظهار داشت: زمانی که تامين امنيت در برخی مناطق جغرافيايی و يا در يک مقطع زمانی وسيع است سپاه به کمک نيروی انتظامی می‌آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی مقدم افزود: همچنين درشمال غرب و جنوب شرق کشورهم پليس و سپاه در مقابل تروريستها و جنايتکاران فعال هستند و هماهنگی‌ خوبی درسطوح مختلف همچون ستاد کل و شورای امنيت کشور انجام می شود به طوريکه تعاملات سازمانی در تمام سطوح وجود دارد.

فرمانده نيروی انتظامی در مورد روند بررسی پرونده قتل دکتر سودبخش گفت:‌ در جريان وضعيت پرونده نيستم، موضوع را از فرمانده انتظامی تهران بزرگ جويا شويد.

احمدی مقدم دررابطه با تسهيلات پيش بينی شده برای خانواده شهدای ناجا گفت: برای خانواده شهدا بيمه عمر وحوادث پيش بينی شده که در سال جاری ۶۵ ميليون تومان از صندوق بيمه به خانواده شهدای نيروی انتظامی پرداخت می شود.

وی با بيان اينکه از ابتدای انقلاب تاکنون بيش از ۱۲ هزار شهيد از سوی نيروی انتظامی به کشور تقديم شده، افزود: سالانه حدود ۱۰۰ شهيد در صحنه‌های مختلف در نيروی انتظامی به درجه رفيع شهادت نايل می‌شوند که يکی از عرصه‌های مهم در اين زمينه حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده نيروی انتظامی کشور افزود: مبارزه با مواد مخدر ابعاد مختلفی دارد و از جمله علل وجود زمينه شهادت در اين حوزه اين است که انگليس و آمريکا کشور افغانستان را به بزرگترين توليد کننده مواد مخدر در جهان تبديل کرده‌اند که اين اقدام هدفمند بوده و آسيب بسياری به مردم افغانستان می‌رساند.

احمدی مقدم اظهار داشت: دفاع از امنيت مردم يک فعاليت دائمی است و کسی که لباس نيروی انتظامی را به تن می‌کند بايد بداند که تعهدی را پذيرفته که بايد به آن پايدار بماند و فداکاری کند.

وی ادامه داد: اگر جان فشانی در بين پليس نباشد مجرمان و تبهکاران به خود اجازه می‌دهند به حريم مردم تجاوز کنند و جامعه احساس امنيت نخواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016