دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اقتصاد: امکان ندارد با کمبود کالا مواجه شويم، ايسنا

* خبرسازی‌ها در مورد برخوردهای شديد صحيح نيست

وزير اقتصاد پذيرفته نشدن ضمانت‌نامه‌های بانکی از سوی گمرک را تکذيب کرد و هر گونه تشديد نظارت غير عادی بر بازار را رد کرد.

سيد شمس‌الدين حسينی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به برخی اخبار در زمينه‌ پذيرش نشدن ضمانت‌نامه‌های بانکی در گمرک اظهار کرد:‌ من چنين امری را تکذيب می‌کنم و از رييس گمرک هم که سوال کرده‌ام چنين موضوعی را رد کرده است چنين خبرسازی‌هايی در آستانه اجرای هفدمند کردن يارانه‌ها کار صحيحی نيست و چنين دستوری که از سوی مراجع قانونی صادر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسينی در ادامه فضای صميمانه و دوستانه با تشکل‌ها صنفی، صنعتی و تجاری تاکيد کرد و گفت:‌ قرار نيست اتفاق خاصی در زمينه‌ برخورد با بخش‌های تجاری کشور بيفتد. ما البته مراقبت و نظارت بر بازار داريم اما برخی خبرسازی‌ها در مورد برخوردهای شديد و غليظ صحيح نيست اما در ادامه فضای دوستی با بخش‌های مختلف تجاری کشور تاکيد داريم.

وزير امور اقتصادی و دارايی از مردم خواست هيچ گونه نگرانی در زمينه تامين کالاهای اساسی و غير اساسی نداشته باشند چون پيش‌بينی‌های لازم در اين باره انجام شده است و اساسا امکان به وجود آمدن موضوعی به نام کمبود کالا در کشور ايران وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016