دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت گاز به ۲۴۰ تومان در هر مترمکعب می رسد، ايرنا

ايرنا: جواد اوجی بابيان اينکه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه ها تاثير زيادی در کاهش مصرف گاز خواهد داشت، افزود: ميزان مصرف گاز غير از قيمت، تابعی از ميزان دما نيز است و در صورت پايين بودن دما ممکن است مصرف افزايش يابد.
معاون وزير نفت در امور گاز گفت: از آنجايی که مقرر شده درآمدهای ناشی از کاهش يارانه ها به صندوق هدفمند سازی يارانه ها واريز شود، درآمدهای شرکت ملی گاز افزايش پيدا نخواهد کرد و ممکن است با افزايش هزينه مواجه شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اوجی مقرر شده است بخشی از منابع اين صندوق جهت جبران خسارتهای وارده به شرکت و تامين مالی پروژه های عمرانی شرکت هزينه شود.
وی در خصوص مجموع عملکرد شرکت ملی گاز تا پايان تير ماه سالجاری گفت : تامدت مذکور درمجموع ۳۲ هزار و ۵۰۶ کيلومترخط لوله انتقال گاز ،۶۷ ايستگاه تقويت فشار ،۱۷۸هزار و۱۷۶ کيلومتر شبکه گاز شهری و هفت ميليون و۶۱۷ هزار و ۳۴۸ انشعاب گاز در کشور احداث و نصب شده است.
مدير عامل شرکت ملی گاز ايران جمعيت تحت پوشش شبکه گاز کشور را ۶۳ ميليون نفر اعلام کرد و افزود: تا مدت مذکور در مجموع به ۲۹ هزار و ۶۶۰ واحد صنعتی ، ۵۷ واحد نيروگاهی ، ۸۱۱ شهر و هشت هزار و۸۶۹ روستا در کشور گازرسانی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016