پنجشنبه 20 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه تک صفحه ای اعتمادملی منتشر شد، تحول سبز

روزنامه تک صفحه ای اعتمادملی يک سال و سه ماه پس از توقيف اين روزنامه اصلاح طلب، به صورت تک صفحه ای و به منظور تکثير عمومی، منتشر شد.

به گزارش تحول سبز ، پيش شماره نخست روزنامه تک صفحه ای اعتمادملی به صورت پی دی اف و برای پرينت و کپی در سايت های خبری و فضای اينترنت قرار گرفته است.

مسئولان اين روزنامه در نظر دارند که در حال حاضر هر هفته سه شماره از نسخه آزمايشی را منتشر کنند و از ۱۶ آذر سال جاری، شماره نخست آن را منتشر کنند و برای تکثير عمومی در اختيار مردم قرار دهند.

در سرمقاله نخستين شماره روزنامه تک صفحه ای اعتمادملی آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


“آمديم؛ برای آگاهی

در شرايطی که رسانه های رسمی منتقد دولت يا به بند توقيف کشيده شده اند يا زير تيغ تيز سانسور، ناچارند از بيان بخش عمده ای از وقايع و ظلم ها و ستم ها خودداری کنند، و در شرايطی که رسانه های دولتی و حاکميتی با تمام توان و بودجه های کلان از بيت المال در جهت دروغ پراکنی و سرپوش گذاشتن بر واقعيت های جامعه و ضعف های دولت مستقر عمل می کنند، با رسالت آگاهی رسانی جمعی و با اين اميد به ميدان اطلاع رسانی بازگشتيم که در ميان آماج دروغ های حاکميتی، يکی از راه های آگاهی بيشتر مردم برای انتخاب صحيح و گام برداشتن در مسيری باشيم که بر پايه آگاهی نيز شکل گرفته است.

توقيف روزنامه اعتمادملی تنها و تنها به دليل بيان بخشی از واقعيات، دليل بر آن نشد که در مسير خود و از رسالت آگاه سازيمان دست بکشيم و نظاره گر ظلم مضاعفی باشيم که بر مردم می رود.

اميد داريم که در سياهه دروغ و دورويی و در شرايطی که مشکلات اقتصادی کمر مردم را خموده و مسئولان دولتی از پيروزی های خيالی خود سخن می گويند و در زمانی که زندان ها از بهترين مردان و زنان و دانشجويان وطن دوست پر شده است و رييس دولت مستقر، ايران را آزادترين کشور دنيا خطاب می کند، همراه و در کنار ديگر دوستان، در مسيری اطلاع رسانی عمومی گام برداريم.

در اين راه سبز، روزنامه تک صفحه ای اعتمادملی نياز به همراهی و کمک “شهروندخبرنگاران سبز” در همفکری و انتقاد، برای ارتقای کيفی اين رسانه، و همچنين تکثير و توزيع آن در سطح جامعه دارد.”


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016