سه شنبه 2 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عدم موافقت با مرخصی مسعود باستانی، روزنامه نگار زندانی، کلمه

با وجود گذشت ۱۶ ماه از زندانی بودن مسعود باستانی، روزنامه نگار زندانی او هنوز موفق نشده است از حق قانونی مرخصی استفاده کند.

به گزارش کلمه، دادستان تهران هر بار در پاسخ به درخواست خانواده باستانی و خود وی برای استفاده از حق مرخصی می گويد که ماموران وزارت اطلاعات با مرخصی آمدن اين روزنامه نگار زندانی مخالفند اين در حالی است که هر زندانی به صورت قانونی می تواند از حق مرخصی استفاده کند . حقی که امروز از زندانيان سياسی سلب می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باستانی هم اکنون در زندان رجايی شهر به سر می برد .اين روزنامه نگار و فعال سياسی چهارم تيرماه سال گذشته وقتی برای پيگيری وضعيت همسرش مهسا امرآبادی به دادگاه انقلاب مراجعه کرد بازداشت شد . مسعود باستانی در دادگاه بدوی به اتهام تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی به شش سال حبس تعزيری و پرداخت ۳۴ ميليون جريمه نقدی محکوم شد. محکوميت وی بدون تغيير در شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر استان تهران تاييد شد.

مسعود باستانی در تاريخ ۶ بهمن ماه سال ۸۸ از بند ۳۵۰ زندان اوين به زندان رجايی شهر منتقل شد .زندانی که تا شهر تهران محل سکونت خانواده اش فاصله دارد و زندانی بودن او در اين شرايط وضعيت دشوار تری را نيز به خانواده او تحميل کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016