چهارشنبه 3 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به دنبال اعتصاب غذا هنگامه شهيدی به بهداری زندان اوين منتقل شد، کمپين بين المللی حقوق بشر

هنگامه شهيدی روزنامه نگار و زندانی عقيدتی به دليل صدمات ناشی از اعتصاب غذا در بهداری زندان اوين بستری شد.

يک منبع نزديک به هنگامه شهيدی روز نامه نگار وزندانی عقيدتی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که وی به دليل نامساعد بودن وضعيت جسمی اش در بهداری اوين بستری شد. هنگامه شهيدی که در روز ۶ آبانماه برای مرخصی استعلاجی موقتا از زندان اوين آزاد شده بود، روز ۲۴ آبانماه در پی عدم موافقت با تمديد مجدد مرخصی استعلاجی به زندان بازگشت و به علت ناتمام ماندن مرخصی استعلاجی و عدم اطلاع از علت بازگشت و تمديد نشدن مجدد مرخصی در بدو ورود به زندان دست به اعتصاب غذا زد که در پی ادامه اعتصاب غذا به علت وخامت حال در بهداری اوين بستری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



منبع ياد شده به کمپين گفت که «خانواده اين زندانی سياسی وقتی که صبح امروز برای ملاقات مراجعه کردند به علت وخامت حال وی و بستری بودن او در بهداری پس از بيش از چهار ساعت انتظار، در پايان ساعات ملاقات موفق به ملاقات با وی شدند. اين در حاليست که وی پس از ورود به زندان به بند متادون منتقل شده و به علت ممنوعيت تلفن اين بند و در پی ممنوعيت تلفنی وی که از سه ماه گذشته ادامه داشته است امکان تماس با خانواده خود را نداشته است.»

هنگامه شهيدی که يکی از روزنامه نگاران باسابقه مطبوعات ايران به شمار می رود در جريان انتخابات سال گذشته رياست جمهوری مشاور امور بانوان دبير کل حزب اعتماد ملی بود. وی به شش سال زندان محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016