شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مجدد دادگاه احمد قابل بدون حضور وی در جلسه محاکمه، جرس

جرس: بعد از اينکه احمد قابل، هفته گذشته در جريان محاکمه خود در دادگاه انقلاب، خاطرنشان کرده بود که ديگر در جلسه دادگاه حضور پيدا نخواهد کرد، منابع خبری گزارش دادند که جلسه جديد دادگاه اين پژوهشگر زندانی، روز چهارشنبه اخير(سوم آذرماه) بدون حضور وی برگزار گرديد.

منابع خبری جرس خاطرنشان کردند که در دادگاهی که سوم آذر ماه برگزار گرديد، تنها صالح نيکبخت، وکيل احمد قابل، در جلسه حضور داشته و به سئوالات قاضی پاسخ داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در جلسه مذکور، وکيل احمد قابل از قاضی خواست به دليل اينکه زندانی در بازداشت به سر می برد، نسبت به آزادی سندهايی که جهت وثيقه آزادی وی، ماهها پيش در گرو دادگاه گذاشته شده، دستور مقتضی را صادر نمايد.

گفتنی است در دادگاه روز شنبه ٢٩ آبان ماه که در شعبه پنجم دادگاه انقلاب مشهد به رياست قاضی کاووسی برگزار شد، احمد قابل، نويسنده، پژوهشگر دينی و منتقد حکومت، طی خطابه ای انتقاد آميز خطاب به رئيس دادگاه خاطرنشان کرد "پس از اين من برای جلسه دادگاه نخواهم آمد، زيرا همۀ آن چه که گفتنی است، گفته ام. شما هم به همه موارد اتهامی اشاره کرده ايد. بيش از اين نه خود را معطل کنيد و نه اين قدر مرا و خانواده ام را آزار دهيد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016