شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار جمعی از روزنامه نگاران و فعالان سياسی با خانواده نازنين خسروانی ،روزنامه نگار زندانی، کلمه

جمعی از روزنامه نگاران و فعالان سياسی با خانواده نازنين خسروانی، روزنامه‌نگار زندانی ديدار کردند .

به گزارش کلمه، نازنين خسروانی ، روزنامه نگار سه هفته پيش در خانه اش توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به زندان اوين منتقل شد . او از زمان بازداشتش تنها يک بار با خانواده اش تماس تلفنی داشته است و بيش از دوهفته است که خانواده وی از او بی خبرند .همچنين مسوولان زندان به خانواده او اعلام کرده اند که وی ممنوع الملاقات است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار اعظم افشاريان، مادر نازنين، گزارشی از روند پيگيری‌هايی که از زمان بازداشت فرزندش انجام داده ارائه و بارديگر نسبت به بی‌اطلاعی مطلق از وضعيت فرزندش ابراز نگرانی کرد.

افشاريان مادر اين روزنامه نگار دربند در مدت بازداشت فرزندش به همه مراکز قانونی مراجعه کرده اما تاکنون جوابی درباره علت بازداشت نازنين دريافت نکرده است . بی خبری مطلق از اين روزنامه نگار که به بيماری قلبی هم مبتلاست موجب افزايش نگرانی خانواده اش شده است .

در ادامه مريم قدس، همسر فيض‌الله عرب‌سرخی، ضمن آرزوی آزادی سريع تر نازنين گفت : اميدوارم مسوولان قضايی هر چه زودتر تدابيری بيانديشند که اين خانواده و همه خانواده‌هايی که عزيزشان دربند هستند، از وضعيت عزيزان خود آگاه شوند، تا کمی از نگرانی‌های آنها کاسته شود.

داوود محمدی يکی از روزنامه‌نگاران اصلاح طلب ، در اين ديدار با تقدير از تلاش‌های شبانه‌روزی اين روزنامه‌نگار در عرصه خبر، گفت : « اميدوارم نازنين خسروانی به زودی فعاليت خود را در تحريريه‌های روزنامه ها دنبال کند چرا که جای روزنامه نگار در تحريريه و نه در زندان است .»

ديدار اين هفته روزنامه نگاران به مناسبت عيد غدير خم عيد بزرگ مسلمانان جهان سومين ديدار روزنامه‌نگاران و خانواده زندانيان سياسی از خانواده نازنين خسروانی، روزنامه‌نگار در بند طی هفته های اخير بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016