چهارشنبه 10 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت فدراسیون ملی مطبوعات ایتالیا از روزنامه‌نگاران ايران و انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی

هیاتی از فدراسیون ملی مطبوعات ایتالیا که رئیس این نهاد روبرتو ناتاله را در بر می گرفت و هیاتی از انجمن بین المللی روزنامه نگاران ایرانی که نوشابه امیری ریاست ان را عهده دار بود در شهر فلورانس دیدار داشتند.

در خاتمه این دیدار روبرتو ناتاله در اطلاعیه ای حمایت خود از تلاش های روزنامه نگاران ایرانی برای دست یابی به حقوق اجتماعی و صنفی شان را اعلام داشت و تاکید نمود از درخواست عضویت این نهاد در فدراسیون بین المللی خبرنگاران که مقر آن در بروکسل است پشتیبانی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس فدراسیون ملی مطبوعات ایتالیا در اشاره به خبر تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای حذف فیزیکی خبرنگاران ایرانی در خارج از کشور و به‌طور مشخص هدف قرار دادن علیرضا نوری‌زاده، نایب رئیس انجمن بین المللی روزنامه نگاران ایرانی، از دولت های اروپائی خواست که حفاظت از جان روزنامه نگاران ایرانی را در الویت قرار دهند.

نوشابه امیری ضمن تشکر از فدراسیون ملی مطبوعات ایتالیا و رئیس آن برای حمایت از خبرنگاران ایرانی، از همکاران ایتالیايی اش خواست که با اطلاع رسانی در رابطه با آنچه در ایران اتفاق می افتد و به‌ویژه پخش اخبار نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی و دستگیری و فشار بر مطبوعات و روزنامه نگاران در ایران به وظیفه خود عمل کنند.

نوشابه امیری در حاشیه این دیدار که در آن نمایندگان نهادهای صنفی ایتالیا و ایالت توسکانی حضور داشتند، با نایب رئیس پارلمان محلی توسکانی، خانم استلا تارجتی و مسئول حقوق بشر و همکاری های بین المللی ایالت توسکانی، ریکاردو ننچینی، نیز دیدار داشت. این دیدارها در چارچوب جشن ملی توسکانی صورت گرفتند. ۳۰ نوامبر هر سال در این ایالت ایتالیا حذف شکنجه و اعدام در سال ۱۷۸۶ در دوک نشین توسکانی، جشن گرفته می شود و این روز در این ایالت تعطیل عمومی است.

انجمن بین المللی روزنامه نگاران ایرانی ۲۹ نوامبر در شهر سیه نا جایزه آزادی بیان را که همه ساله از سوی شهرداری این شهر در همکاری با سازمان اطلاع رسانی ، ایمنی و آزادی مطبوعات داده می شود را دریافت نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016