دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: پليس قاطعانه در برابر اخلال گران امنيت ايستادگی می کند، مهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشين فرمانده نيروی انتظامی گفت: نيروی انتظامی برای آرامش و امنيت مردم تلاش می‌کند بنابراين هر گروه يا افرادی که بخواهند در آرامش و امنيت مردم اختلال ايجاد کنند، پليس قاطعانه در برابر آنها می‌ايستد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتيپ احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در جمع مسئولان و فرماندهان نيروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مهمترين وظيفه پليس، پيشگيری از جرائم و پيگيری مستمر تا کشف جرم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: پليس بايد به موقع نرم و مودبانه و در بعضی از مواقع نيز در برخورد با مزاحمان نواميس مردم، زورگيران ، سارقان مسلح و .... با اقتدار و محکم برخورد کند.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی برخورد قاطع همراه با ادب و اقتدار را از وظايف مهم پليس در انجام وظايف عنوان کرد و گفت: پيشگيری از بروز جرائم و پيگيری مستمر تا کشف جرم در راستای برقراری امنيت اجتماعی از وظايف اصلی اين سازمان است.

رادان با اشاره به فرارسيدن ماه محرم و شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) پيروی از امام و ولايت را وظيفه انسانی همه پرسنل و فرماندهان انتظامی دانست.

وی به طرح تکريم ارباب رجوع در نيروی انتظامی اشاره کرد و براهميت انضباط در نيروی انتظامی و به ويژه کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ ها تاکيد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016