سه شنبه 16 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز تجمع دانشجويی در دانشگاه اميرکبير، دانشجونيوز

دانشجويان دانشگاه اميرکبير به پاسداشت ۱۶ آذر و در حمايت از دانشجويان دربند، دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش دانشجونيوز، از ساعات ابتدای صبح امروز شانزدهم آذر ۸۹ حدود ۵۰ دانشجوی دانشگاه پلی تکنيک به اين دانشگاه ممنوع الورود شده اند. نيروهای انتظامات بدون ارائه ی دليل مشخص، از ورود اين دانشجويان به دانشگاه جلوگيری می کنند. همچنين درهای دانشگاه توسط نيروهای امنيتی و پليس محاصره شده و رفت و آمد دانشجويان توسط اين نيروها نيز کنترل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در داخل دانشگاه نيز نيروهای انتظامات با حضور در پارک دانشگاه (محل اعلام شده برای تحصن امروز) از نشستن و ايستادن دانشجويان

در آن جلوگيری می کنند. بنا بر خبرهای رسيده تا کنون تعدادی از کلاس های صبح توسط دانشجويان تعطيل شده است.

برای قطع ارتباط فعالين دانشجويی با خارج از دانشگاه، اينترنت دانشگاه را کاملا قطع کرده اند. نيروهای بسيج تجمع دانشجويان را محاصره کرده اند و سعی دارند تا با متحصنين درگيری لفظی و فيزيکی ايجاد کنند.

لحظه به لحظه بر تعداد دانشجويان معترض افزوده می شود. تا کنون نيروهای پر تعداد انتظامات، حراست و بسيج از متفرق کردن دانشجويان ناکام مانده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016