سه شنبه 16 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست مراسم فرمايشی روز دانشجو در دانشگاه اصفهان، کلمه

دانشجويان دانشگاه اصفهان به دعوت مديريت دانشگاه و بسيج دانشجويی برای شرکت در مراسم فرمايشی روز دانشجو در اين دانشگاه بی‌اعتنايی کردند و تا يک ساعت پس از زمان مقرر هم هيچ کس در مکان تعيين شده حاضر نشد. اما انتظامات دانشگاه با بستن مسير خروج دانشجويان، برای مدت چند دقيقه جمعيت محدودی را در صحن دانشگاه متوقف ساخت تا شکست فراخوان مديريت و بسيج دانشگاه را بپوشاند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان دانشگاه اصفهان به دعوت مديريت دانشگاه و بسيج دانشجويی برای شرکت در مراسم فرمايشی روز دانشجو در اين دانشگاه بی‌اعتنايی کردند.

بر اساس گزارش رسيده به کلمه، امروز (۱۶ آذر) قرار بود طبق فراخوان مديريت دانشگاه و بسيج، استادان و دانشجويان دانشگاه اصفهان در ساعت ۱۱ و پانزده دقيقه در مراسمی فرمايشی در صحن دانشگاه اجتماع برگزار کنند. اما تا يک ساعت پس از زمان مقرر هم هيچ کس در مکان تعيين شده حاضر نشد.

بر اساس اين گزارش، پس از مشخص شدن بی‌اعتنايی دانشجويان به فراخوان مراسم فرمايشی روز دانشجو، انتظامات دانشگاه ناچار شد بعد از ساعت ۱۲ و به رغم تعطيل کلاسها، با بستن مسير خروج دانشجويان، برای مدت چند دقيقه جمعيت محدودی را در صحن دانشگاه متوقف سازد تا شکست فراخوان مديريت و بسيج دانشگاه را بپوشاند.

لازم به ذکر است که در سالهای اخير در اين دانشگاه، برای جلوگيری از حرکات خودجوش دانشجويی در روز ۱۶ آذر، مديريت دانشگاه و نهادهايی که از بيرون دانشگاه هدايت می‌شوند، اقدام به چاپ پوستر و برگزاری مراسم غير دانشجويی و دولتی می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016