چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد در واکنش به اظهارات دادستان تهران: نبايد از کسی که فراری است حمايت کرد، اين رفتار بازتاب خوبی ندارد، ايسنا

وزير ارشاد در واکنش به اظهارات اخير دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره‌ی انتشار دفاعيات مديرمسوول روزنامه‌ی ايران عليه‌ی "مهدی هاشمی" گفت: نبايد از کسی که فراری است و تخلفاتی را انجام داده است، حمايت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدمحمد حسينی در حاشيه‌ی مراسم تقدير از برگزار‌کنندگان هفته‌ی کتاب و بيست‌وسومين نمايشگاه بين‌المللی کتاب تهران افزود: با توجه به اين‌که روز سه‌شنبه در سفر استانی بودم، اين سخنان دادستان را نشنيدم اما، در کل وقتی کسی فراری است، نبايد به گونه‌ای موضع‌گيری صورت گيرد که گويی دارد از اين فرد فراری حمايت می‌شود.

وزير ارشاد هم‌چنين افزود: به هرحال اين فرد موارد متعددی تخلف دارد و به گونه‌ای است که به خودش اجازه نمی‌دهد وارد شود. الآن حکم دستگيری او هم صادر شده است و حالا اگر کسی آمد بعضی از اين مسائل را مطرح کرد به نظر من نبايد مانع شد و يا با شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: بله، ممکن است در بيان مطالب اشکلات، ضعف‌ها و انتقاداتی باشد اما، اينکه مانعی از بيان برخی مسائل شد شايد خيلی جواب ندهد.

او با اشاره به اين‌که اکنون در آستانه‌ی نهم دی‌ماه هستيم، گفت: يک بخش از آشوب‌هايی که در سال گذشته در تهران برپا شد توسط چنين افرادی که الآن در خارج هستند، تحريک و ساماندهی شد واز اين جهت به نظر می رسد نبايد رفتار دستگاه‌های قضايی و ديگران به گونه‌ای باشد که القا کند انگار دارد از آن‌ها حمايت می‌شود. اين خوب نيست و بازتاب مناسبی نخواهد داشت.

وزير ارشاد هم‌چنين در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی يک سايت اينترنتی که تفکرات "نازی‌ها" را ترويج می‌داده است، گفت: اين سايت در جلسه‌ی دادگستری مطرح و فيلتر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016