شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ايران به سازمان ملل در باره ترور دو استاد دانشگاه، ايلنا

سفير و نماينده دائم کشورمان در پايان اين نامه از دبيرکل سازمان ملل متحد خواسته است تا اين نامه به عنوان سند شورای امنيت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد منتشر شود.


ايلنا : نماينده ايران در سازمان ملل ، طی نامه‌ای رسمی خطاب به سازمان ملل ، اقدام تروريستی، غير انسانی و جنايتکارانه در به شهادت رساندن دانشمندان کشورمان را محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ،‌ محمد خزاعی سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل ،‌ حمله تروريستی اخير عليه دو تن از دانشمندان برجسته ايران"مجيد شهرياری" و"فريدون عباسی دوانی" و شهادت دکتر شهرياری را مورد توجه قرار داده و افزوده است: اين نخستين بار نيست که به دانشمندان متخصص در امور برنامه صلح آميز هسته ای کشورمان حمله شد، سال گذشته نيز دانشمند ديگر ايرانی مسعود عليمحمدی ترور شد.
خزاعی در نامه خود که شامگاه جمعه ارائه شد ، تصريح کرد: جمهوری اسلامی ايران انتظار دارد اين سازمان در چارچوب مسؤوليتهای خود اين قبيل اقدامات تروريستی را محکوم کرده و زمينه گامهای مؤثر را برای حذف تروريسم در همه اشکال آن فراهم کند.
در ادامه اين نامه آمده است : گرچه دستهای مشخص و حلقه های صهيونيستی اين گونه اقدامات تروريستی را در چارچوب اختلال و محروم ساختن کشورمان از فعاليتهای صلح آميز هسته ای انجام می دهند؛ با اين حال اين اقدامات و فشارهای سياسی و اقتصادی نمی تواند ملت ايران را از کسب و حفظ حقوق فعاليتهای هسته ای خود منصرف کند.
وی تأکيد کرد: جمهوری اسلامی ايران در خصوص حقوق مسلم فعاليتهای صلح آميز هسته ای خود مصالحه نخواهد کرد.
سفير و نماينده دائم کشورمان در پايان اين نامه از دبيرکل سازمان ملل متحد خواسته است تا اين نامه به عنوان سند شورای امنيت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد منتشر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016