دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيمون گس، سفير انگليس به وزارت خارجه احضار شد، اعتراض شديد به مقاله سيمون گس درباره وضعيت حقوق بشر در ايران، مهر

سفير انگليس در تهران عصر امروز دوشنبه در اعتراض به رفتار خشونت آميز پليس اين کشور نسبت به دانشجويان و نيز در واکنش به درج مقاله ای از وی عليه ايران به وزارت امورخارجه احضار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سيمون گس سفير انگلستان در اعتراض به برخوردهای خشونت آميز و غير انسانی پليس اين کشور با تجمعات مسالمت آميز دانشجويان و نيز اقدام خلاف اصول و عرف ديپلماتيک وی در درج مقاله ای عليه جمهوری اسلامی ايران به وزارت امورخارجه احضار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار رئيس اداره حقوق بشر وزارت خارجه ضمن اشاره به ابعاد بسيار تاسف برانگيز پليس انگليس با دانشجويان که منجر به زخمی شدن تعداد بسيار زيادی از دانشجويان شد، اقدام دولت اين کشور در تعقيب برخی دانشجويان به بهانه اعتراض به افزايش شهريه های دانشگاهی را مصداق نقض آزادی های شهروندی مردم آن کشور دانست و بر ضرورت احترام در رعايت اين حق قانونی از سوی دستگاهها و نهادهای اين کشور تاکيد کرد.

در اين اين ديدار همچنين رئيس اداره حقوق بشر به اقدام خلاف اصول و عرف ديپلماتيک سفير انگليس در درج مقاله ای در سايت سفارت اين کشور در تهران عليه جمهوری اسلامی ايران شديدا اعتراض کرد و اين اقدام سفير انگليس را اقدامی غير متعارف و خارج از رسالت يک سفير ناميد.

رئيس اداره حقوق بشر وزارت خارجه ضمن تقبيح اين اقدام سفير انگليس، ضرورت خودداری وی در انجام اقداماتی خارج از چارچوب صحيح ديپلماتيک را به وی يادآوری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016