چهارشنبه 24 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: يکی از تروريست های حادثه چابهار هنگام خروج از مرز دستگير شد

زاهدان _ يک مسوول آگاه در اداره کل اطلاعات سيستان و بلوچستان گفت: يکی از عوامل جنايت تروريستی امروز چابهار که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد هنگام فرار و خروج از مرزهای کشور در تور ويژه اطلاعاتی گرفتار و دستگير شد.


وی عصر چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: از اين تروريست مقداری تجهيزات نظامی به همراه اسناد و مدارک مرتبط کشف و ضبط شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با تسليت شهادت تعدادی از مردم عادی و بيگناه از جمله چند زن و کودک در حادثه تروريستی ظهر امروز چابهار ادامه داد: سه نفر عامل تروريست که از مرز يک کشور همسايه وارد کشورمان شده بودند قصد داشتند عمليات جداگانه در جنوب شرق ايران انجام دهند.
وی گفت: يکی از اين تروريستها طی درگيری با ماموران امنيتی و انتظامی به هلاکت رسيد اما نفر ديگری عمليات کور خود را در بين جمعيت عزادار در چابهار انجام داد که منجر به شهادت عده ای از مردم بيگناه شد.
اين مسوول امنيتی افزود: ماموران ويژه وزارت اطلاعات که امروز موفق شدند يکی از تروريستها را هنگام خروج از کشور دستگير کنند، با هوشياری در صدد دستگيری ساير عوامل مرتبط هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016