یکشنبه 5 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد قابل با قرار وثيقه آزاد شد، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ایران - رهانا
احمد قابل، محقق و پژوهشگرِ نوانديشِ دينی، پس از تحمل نزديک به ۱۷۰ روز زندان، غروب روز شنبه چهارم دی ماه ٨٩، با قرار وثيقه ای ۵۰۰ ميليون ريالی، و با حکم قاضی کاووسی رييس شعبه ۵ دادگاه انقلاب مشهد آزاد شد.

با وجود کاهش وزن شديد، وضعيت عمومی قابل خوب توصيف شده و وی در حال حاضر در مشهد است و به زودی به محل سکونت خود، فريمان باز خواهد گشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش امروز،اولين جلسه دادگاه احمد قابل، روز ۲۹ ارديبهشت برگزار شد که طی آن تمامی موارد اتهامی مطرح و وی و وکلايش با رد اتهامات، دفاع خود را مطرح کردند.گرچه زمان جلسات بعدی دادگاه هنوز مشخص نشده اما دادگاه با درخواست وکلا مبنی بر تغيير قرار بازداشت، موافقت کرد و قرار تامين وثيقه صادر شد.احمد قابل ۲۹ آذر ۸۸، بعد از درگذشت آيت الله العظمی منتظری برای مراسم تشييع آن مرحوم، از مشهد به قم سفر می‌کرد که در بين راه نيشابور بازداشت شد.

اين محقق و پژوهشگر، بهار امسال موقتا آزاد شده بود، که با افشاگری پيرامونِ اعدام های صورت گرفته از زندانيانِ زندان وکيل آباد مشهد، مجددا بازداشت گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016