سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغيير نظام‌آموزشی به شش‌سال ابتدايی، سه‌سال راهنمايی و سه‌سال متوسطه از سال ‌آينده، ايلنا

هنوز زمان اجرای اين طرح ابلاغ نشده است، اما از زمانی که اجرای اين تغيير ابلاغ شود، تغيير نظام آموزشی اجرا می ‌شود، اما پيش‌بينی ما اين است که اين تغيير از مهرماه سال تحصيلی آينده در مدارس کشور اجرايی شود.


ايلنا: وزير آموزش و پرورش با تاکيد براينکه تغيير نظام آموزشی به شش ــ سه ــ سه(شش سال ابتدايی، سه سال راهنمايی و سه سال دبيرستان) به تصويب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسيده است، گفت: احتمال تغيير نظام آموزشی به ۴ دوره ۳ ساله در ۵ سال آينده که طی چند روز گذشته مطرح شده بود، تکذيب می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميدرضا حاجی بابايی در گفت وگو با خبرنگارايلنا،گفت: در چند روز اخير بر خی رسانه‌ها از احتمال تغيير نظام آموزشی به ۴ دوره ۳ ساله در ۵ سال آينده خبردادند که از نظر ما کذب است و بايد اعلام کنم نظام آموزشی مورد نظر بر اساس سند ملی آموزش و پرورش ، همان دوره ۶ ، ۳ ،۳ است نه چيز ديگری که مطرح شده است.
وی در رابطه با زمان اجرای اين طرح گفت: هنوز زمان اجرای اين طرح ابلاغ نشده است، اما از زمانی که اجرای اين تغيير ابلاغ شود، تغيير نظام آموزشی اجرا می‌شود، اما پيش‌بينی ما اين است که اين تغيير از مهر ماه سال تحصيلی آينده در مدارس کشور اجرايی شود.
حاجی بابايی تاکيد کرد: هم اکنون کتاب‌های اول و ششم ابتدايی آماده چاپ است واستخدام نيروهای جديد از طريق آزمون در دوره ابتدايی در واقع به نوعی آماده‌سازی برای اجرای تغيير نظام آموزشی کشور بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016