شنبه 2 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار فضلی: جانبازان فتنه سال ۸۸ در دهه فجر تجليل می‌شوند، ايلنا

- ريشه‌های ديگری از فتنه سال گذشته باقی است که همچون آتش زير خاکستر وجود دارد
- اميدواريم با بررسی‌های جامع و کامل قضائی، فتنه‌گران به سزای عمل خود برسند.


ايلنا: جانشين سازمان بسيج مستضعفين از تجليل جانبازان فتنه سال ۸۸ در دهه فجر در تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا سردار علی فضلی در نشست خبری که به منظور تشريح برنامه‌های کميته بسيج ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شد اظهار کرد: جشنواره پنج روزه‌ای در يادمان شهدای عمليات والفجر ۸ با حضور مردم و رزمندگان از ۱۸ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. همچنين همزمان با سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی حرم مطهر امام خمينی و شهدا عطرافشانی می‌شود.
وی رژه موتورسواران در مسير فرودگاه مهرآباد به حرم حضرت امام و بهشت‌زهرا را توسط بسيجيان سپاه تهران و بسيج محلات، دژبان کل سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ايران در روز ۱۲ بهمن از ديگر برنامه‌های اين کميته برشمرد و گفت: همچنين شب شعری با حضور شعرای برجسته برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم نورافشانی در شب ۲۱ بهمن ماه در مراکز استان‌ها، حضور گروه سرود ۲۲ هزار نفره دانش‌آموزان در مراسم يوم‌الله ۲۲ بهمن با همت سپاه محمد رسول‌الله در تهران و سپاه‌های استانی در سراسر کشور، گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در ساير استان‌ها، ايستگاه‌های فرهنگی در مسير راهپيمايی روز ۲۲ بهمن از ديگر برنامه‌هايی بود که جانشين کميته بسيج ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی به آن اشاره کرد.
وی از برگزاری نمايشگاهی تحت عنوان فرقان در ۱۰۰ نقطه از کشور خبر داد و گفت: يادواره ۲۰۰ شهيد حقوقدان در روز ۲۸ صفر در استان خوزستان و همچنين همايش نخبگان و پيشکسوتان جهاد و بسيج سازندگی نيز در سی و دومين سالگرد انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت.
تجليل از جانبازان فتنه سال ۸۸ برنامه ديگری بود که سردار فضلی به آن اشاره کرد و در توضيح آن گفت: حادثه بزرگی سال گذشته در کشور رخ داد و مردم به صحنه آمده، فتنه‌گران را ناکام گذاشتند اما در اين ميان جسم برخی از اين مردم بزرگوار آسيب ديد. با خودرو به آنها حمله شد، با سنگ، چوب و سلاح‌های مختلف سرد و غيره و ذالک به آنها حمله شد، موتورسيکلت برخی و خانه‌های برخی ديگر آتش زده شد.
وی افزود: اما زمانی که به سراغ آنها می‌رويم بسياری اجازه نمی‌دهند که جبران شده و مورد تجليل قرار گيرند.
فضلی گفت: با توجه به اينکه اين خون‌های ريخته شده در پاسداری از انقلاب بوده اميدواريم با بررسی‌های جامع و کامل قضائی، فتنه‌گران به سزای عمل خود برسند.
وی از تجليل بيش از ۲۰۰ تن از اين آسيب‌ديدگان در حوادث پس از انتخابات خبر داد.
جانشين کميته بسيج ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به روزهای پيش از انقلاب و حضور مردم در صحنه گفت: با فرمان حضرت امام مردم بر طاغوت غلبه کردند.
وی با اشاره به حوادث سال گذشته اظهارکرد: فتنه عميقی پس از انتخابات سال ۸۸ چند شهر ما را در بر گرفت اما هوشياری و بيداری مردم فتنه را در هم کوبيده و با آن مقابله کرد. مردم کف خيابان‌ها را جمع کردند و ريشه‌های آن فتنه را خشکاندند البته ريشه‌های ديگری باقی است و همچون آتش زير خاکستر وجود دارد که مردم همواره بايد در رصدخانه‌های خود اين مهم را رصد کنند.
فضلی با اشاره به کاروان‌های راهيان نور از آمادگی ستاد مرکزی برگزاری کاروان‌های راهيان نور برای اعزام اساتيد دانشگاه‌ها و حوزه‌ها در دهه فجر خبر داد و گفت: در حوزه راهيان نور با نگاهی رفيع و متعالی برای جغرافيای خليج فارس نيز برنامه‌ريزی می‌کنيم تا امکان استحضار مردم از مجاهدت‌های دريايی رزمندگان نيز ميسر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016