دوشنبه 11 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: شناسايی و دستگيری افراد مرتبط با بنياد جاسوسی صهيونيستی "رون اراد"، ايسنا

وزير اطلاعات گفت: افرادی که فريب سايت جاسوسی بنياد "رون اراد" را خورده‌اند اگر تا قبل از ۲۲ بهمن ماه خود را معرفی کنند و با سيستم اطلاعاتی همکاری داشته باشند به طور يقين تخفيفاتی درباره آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در حاشيه جلسه روز يکشنبه دولت درباره فعاليت‌های سايت رژيم صهيونيستی بنياد "رون اراد" و اقدامات جاسوسی در اين زمينه گفت: اين وزارتخانه نه تنها اشراف اطلاعاتی درباره اقدامات مختلف سرويس اطلاعاتی موساد در داخل کشور دارد بلکه در کشورهای همسايه و اسلامی نيز حرکات اين سرويس جاسوسی را دنبال می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: رژيم صهيونيستی در جمهوری اسلامی ايران و کشورهای اطراف و حتی اسلامی در قالب NGO اين بنياد را از ۲۰ سال پيش راه اندازی کرده که ظاهری فريبنده و بشردوستانه هم به آن داده شده است و به دنبال اين هستند که افرادی را از کشورهای مختلف جذب و به مجموعه خود دعوت کنند تا از اين طريق بتوانند کار اطلاعاتی يا اقدامات مختلفی که در کشورهای اسلامی انجام می‌شود را رصد کنند.

وزير اطلاعات تصريح کرد: خوشبختانه از طريق اشراف اطلاعاتی توانستيم، بخش قابل توجهی از افرادی که به اين سايت مرتبط شده و فريب اين سايت را خورده بودند، شناسايی کنيم.

وی افزود: گردانندگان اين سايت سعی می‌کنند، افراد را با پول بفريبند. خوشبختانه تقريبا تمام کسانی که از کشور خودمان با اين سايت ارتباط برقرار کرده‌اند و بعضا فريب اين سايت را خورده‌اند، شناسايی کرده‌ايم.

مصلحی خطاب به جوانان گفت: خدمت جوانان و افرادی که تحت تاثير القائات فريب کارانه اين سايت قرار گرفته‌اند، اعلام می‌کنم توجه داشته باشند؛ فريب نخورند و اگر اقداماتی انجام داده‌اند، با شماره ۱۱۳ وزارت اطلاعات ارتباط برقرار کنند ما در خدمت آنها هستيم تا بتوانيم آنها را راهنمايی کنيم.

وزير اطلاعات تصريح کرد: افرادی که فريب اين سايت را خورده‌اند اگر تا قبل از ۲۲ بهمن ماه خود را معرفی کنند و با سيستم اطلاعاتی همکاری داشته باشند به طور يقين تخفيفاتی درباره آنها صورت خواهد گرفت.

مصلحی خاطرنشان کرد: اين چيزی است که موساد در کشور ما اجرا می‌کند و ما خوشبختانه اشراف خوبی نسبت به اقدامات جاسوسی آنها پيدا کرده‌ايم. وزارت اطلاعات با اقدامات خود صيانت خوبی از مردم کشور در جلوگيری از فريب اقدامات سرويس‌های جاسوسی رژيم صهيونيستی انجام می‌دهد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، وزير اطلاعات به جزييات دستگيری عوامل فريب خورده در ارتباط با اين سايت اشاره کرد و گفت: بخشی از اين افراد دستگير و بخشی هم برای نفوذ در سيستم اطلاعاتی موساد مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند و بقيه هم شناسايی شده‌اند. منتهی کار اطلاعاتی که انجام می‌دهيم اين است که چقدر اينها تحت تاثير قرار گرفته‌اند و متناسب با وضعيت خود و ميزان اطلاعاتی که در اختيار سرويس اطلاعاتی رژيم صهيونيستی قرار گرفته ‌است با آنها برخورد می‌شود.

مصلحی تاکيد کرد: اما دستگاه قضايی برای افرادی که خود را معرفی نکنند، مجازات‌های سنگينی تعيين خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016