سه شنبه 3 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به خشونت کشيده شدن تجمع دانشجويان دانشگاه شيراز، هرانا

خبرگزاری هرانا - دانشجويان دانشگاه شيراز امروز ساعت ۳۰: ۱۱ صبح با حضور در ميدان پرديس دانشگاه شيراز به اعتراض پرداختند اما اين تجمع با دخالت نيروهای حراست و بسيج دانشگاه به خشونت کشيده شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، جمعيت دانشجويان که بالغ بر صد‌ها نفر بود يک صدا خواستار پاسخگويی مسئولين دانشگاه شيراز در قبال جان باختن "حامد نورمحمدی" دانشجوی دانشگاه شيراز شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اعتراض دانشجويان، علی رغم حضور سنگين نيروهای امنيتی خارج از دانشگاه و ماموران حراست و انتظامات دانشگاه شيراز صورت پذيرفت، که در تلاش برای ممانعت از تشکيل هرگونه تجمعی بودند.

گفتنی ست اعتراض دانشجويان دانشگاه شيراز سرانجام با يورش نيروهای حراست و بسيج به تحصن دانشجويان به خشونت کشيده شد.

اين در حاليست که دانشجويان دانشگاه شيراز با پخش فراخوان‌های مختلف اعلام کرده‌اند که فردا نيز به اعتراض دست خواهند زد.

شايان ذکر است، نيروهای حراست، انتظامات و بسيج دانشگاه شيراز در حالت آماده باش به سر می‌برند و به کنترل شديد ورود و خروج دانشجويان به صحن دانشگاه و خوابگاه‌ها مشغول هستند؛ اين بار نيروهای حراست علاوه بر احضار و ارعاب بعضی از دانشجويان، به احضار و به قول خود توجيه منطقی بعضی ديگر از دانشجويان پرداخته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016