سه شنبه 9 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از ملاقات بهاره هدایت و مهدیه گلرو با خانواده هایشان جلوگیری شد، کلمه

در اولین دیدار نوروزی، مسئولان اوین مانع ملاقات بهاره هدایت و مهدیه گلرو، فعالان دانشجویی دربند، با خانواده هایشان شدند.

به گزارش خبرنگار کلمه، بهاره هدایت و مهدیه گلرو فعالان دانشجویی و حوزه ی اجتماعی که ۲۶ اسفند بعد از سه ماه موفق شده بودند در دفتر معاون دادستان با همسران خود دیدار داشته باشند، همچنان محروم از ملاقات هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این دو فعال دانشجویی که پس از پیام ارسالی خود از اوین به مناسبت روز دانشجو به مدت سه ماه ممنوع الملاقات بودند، در اولین دیدار نوروزی اوین باز هم نتوانستند با خانواده های خود ملاقات داشته باشند.

خانواده های هدایت و گلرو که به تصور پایان یافتن مدت ممنوع الملاقات بودن فرزندانشان صبح امروز به اوین رفته بودند همچنان با ممنوعیت آنها از ملاقات مواجه شدند.

به گفته ی خانواده ها مسئولان هیچ جوابی برای این اقدام نداشته و فقط گفته اند که تغییری در حکم و دستور ایجاد نشده است.

بهاره هدایت که ۹ دی ماه سال ۸۸ بازداشت شده بود، تابستان سال گذشته به نه سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد و تا امروز بدون حتی یک روز مرخصی در بند متادون اوین نگهداری می شود.

مهدیه گلرو دیگر فعال دانشجویی نیز ۱۱ آذر سال ۸۸ بازداشت و تابستان بعد به دو سال حبس محکوم شد.

وی نیز که از ابتدای بازداشت به مرخصی نیامده در بند متادون اوین به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016