پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی تعطيلی سفارت بحرين در کميسيون امنيت ملی مجلس، مهر

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در واکنش به تصويب طرح تعطيلی سفارت ايران در بحرين،‌ از بررسی تعطيلی سفارت بحرين در تهران در کميسيون متبوعش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسين سبحانی‌نيا ، در واکنش به تصويب طرح تعطيلی سفارت ايران در منامه از سوی پارلمان بحرين،‌ گفت: در صورتی که بحرين، اين طرح را اجرايی کند، بدون شک عکس‌العمل حداقلی ايران،‌ مقابله به مثل خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم نيشابور با تأکيد بر اين موضوع که ايران بايد عکس‎العملی مناسب و جدی عليه اين اقدام بحرين داشته باشد، تصريح کرد: در صورتی که بحرين چنين اقدامی را به دليل فشارهای آمريکا و کشورهای غربی عملی کند، دست به اشتباه جبران ناپذيری زده است.

لزوم واکنش مناسب دستگاه ديپلماسی کشور در برابر طرح تعطيلی سفارت ايران در منامه

وی در رابطه با واکنش دستگاه ديپلماسی نسبت به تصويب طرح تعطيلی سفارتخانه ايران در منامه،‌ گفت: دستگاه ديپلماسی بايد عکس العمل مناسبی را برای برخورد با اين گونه حرکت‌ها داشته باشد تا بتواند از منافع کشور در شرايط کنونی منطقه‌،‌ به خوبی دفاع کند.

عضو هيئت رئيسه مجلس،‌ گفت: بحرين و برخی ديگر از کشورهای عربی بايد بدانند که تأثير گرفتن از آمريکا و کشورهای غربی،‌ منفعتی برای آنها به همراه نخواهد آورد.

وی با اشاره به اين موضوع که آمريکا و کشورهای غربی در تلاش هستند تا منافع کوتاه مدت خود را در منطقه تأمين کنند و به منافع کشورهای عربی توجهی ندارند، افزود: مصلحت اين است که بحرين، خودش را با همگرايی منطقه‌ای تطبيق دهد و از وابستگی به غرب پرهيز کند،‌ به عبارت ديگر بحرين تنها در صورتی که به آمريکا و انگليس وابسته نباشد، امکان حفظ و تأمين منافع خودش را خواهد داشت.

به گزارش مهر، پارلمان بحرين روزسه‌ شنبه ۳۰ فروردين- طرحی را مبنی بر تعطيل کردن سفارت ايران در اين کشور به تصويب رسانده که براساس آن خواستار بازپس ‎گيری زمين اين ساختمان از ايران شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016