پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری طرح سئوال از رئيس جمهور مجددأ در مجلس کليد خورد، مهر

جمعی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی با به روز کردن طرح سئوال از رئيس جمهور که زمزمه‌های آن پيشتر به گوش رسيده بود، مجدداً‌ برای مطرح کردن آن در صحن مجلس اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جمعی از نمايندگان مجلس در جلسه‌ای که صبح روز پنجشنبه برگزار شد به اين جمع‌بندی رسيدند که موضوع طرح سئوال از رئيس جمهور را به دليل اتفاقات اخير رخ داده در دولت پيگيری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس متن تنظيم شده ای که قبلاً از سوی علی مطهری تهيه شده بود با توجه به مسايل اخير به روز شده و برای آن امضا جمع‌آوری شده است. تعداد امضاها تا کنون به ۹۰ امضا رسيده اين د رحالی است که طبق آيين‌نامه مجلس طرح سئوال از رئيس جمهور به حدود ۱۷۵ امضا نياز دارد تا در صحن مجلس مطرح شود.

در متن اين سئوال علاوه بر مسايل مربوط به اقدامات غيرقانونی دولت از جمله عدم پرداخت اعتبارات مصوب برای مترو و همچنين معرفی نشدن وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده و نحوه برخورد دولت با مصلحی وزير اطلاعات نيز گنجانده شده.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016