دوشنبه 26 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت يک شهروند شيرازی به قصاص، هرانا

خبرگزاری هرانا - شعبهٔ دوم دادگاه کيفری استان فارس، مردی به نام "اردلان" را به اتهام قتل زنی به نام "محبوبه" به اعدام محکوم کرد.

روزنامهٔ ايران در اين زمينه نوشت: اردلان که متهم به قتل خواهر زن خود در شيراز است، در دادگاه نيز به اين مهم اعتراف نموده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در جلسهٔ دادگاه گفت: "در شرکت باجناقم کار می‌کردم اما به خاطر اينکه وضع مالی خوبی نداشتم مجبور به سرقت از شرکت شدم. با افشای اين موضوع از شرکت اخراج شدم و اين اتفاق زندگی‌ام را به تباهی کشاند. در شرايطی که من شرمنده زن و بچه‌ام بودم باجناقم و خانواده‌اش در رفاه زندگی می‌کردند. به همين خاطر تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. روز حادثه هم يک تبر تهيه کرده و به خانه باجناقم رفتم. هنگام ورود محبوبه به گرمی از من پذيرايی کرد. با اين حال در فرصتی مناسب تبر را از لابه‌لای لباس‌هايم خارج کرده و چند ضربه به سر محبوبه زدم. دو فرزندش با مشاهده اين صحنه وحشت‌زده گريه می‌کردند. در حالی که نمی‌دانستم چه کار می‌کنم ناخواسته به سوی آن‌ها نيز حمله‌ور شده و چند ضربه زدم. بعد هم به تصور اينکه همگی مرده‌اند، النگوهای دست خواهرزنم را بيرون کشيده و فرار کردم."

گفتنی ست اوليای دم نيز خواستار قصاص شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016