پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش حسين شريعتمداری به شکايت مديرعامل ايرنا از کيهان، فارس

شريعتمداری: ماهيت جريان انحرافی و سرکرده و حلقه‌های وابسته آن را افشا می‌کنم
خبرگزاری فارس: حسين شريعتمداری درباره شکايت مديرعامل خبرگزاری ايرنا از کيهان گفت: در دادگاه ماهيت جريان انحرافی و سرکرده و حلقه‌های وابسته به آن را افشا می‌کنيم.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، علی اکبر جوانفکر مديرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی- ايرنا- از شکايت اين خبرگزاری از کيهان خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری ايرنا بعدازظهر ديروز در خبری اعلام کرد علت اين شکايت آن است که روزنامه کيهان روز شنبه گذشته، اين خبرگزاری را متهم کرده بود که به تريبون جريان انحرافی تبديل شده است.

براساس اين خبر، مديرعامل ايرنا به مسئول حقوقی اين سازمان ماموريت داد تا به صورت رسمی شکواييه ای را عليه روزنامه کيهان تنظيم کند. وی در اين شکواييه که به دادستان تهران تسليم شده کيهان را به "افترا و تشويش اذهان " متهم کرده است.

گفتنی است مدير مسئول کيهان بعد از مشاهده اين خبر گفت؛ جلسه علنی دادگاه فرصت مناسبی برای نشان دادن انحراف و سوءاستفاده های آنچنانی جريان ياد شده است. در دادگاه می توانيم ماهيت جريان انحرافی و سرکرده و حلقه های وابسته به آن را با ارائه اسناد و مدارک اثبات کرده و به آگاهی افکار عمومی برسانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016