جمعه 30 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديپلمات های اتحاديه اروپا روز پنجشنبه از افزايش تحريم های ايران خبر دادند، نام صد شرکت روز دوشنبه به فهرست تحريم ها افزود می شود، العربيه

دبی – العربيه.نت - منابع خبری در بروکسل روز پنجشنبه ۱۹-۵-۲۰۱۱ به نقل ديپلمات های اتحاديه اروپا اعلام کردند انتظار می رود اتحاديه اروپا روز دوشنبه آينده با افزايش تحريم هايش عليه ايران اسامی صد شرکت ديگر ايرانی را در فهرست تحريم های خود قرار دهد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری رويترز يکی از ديپلمات های اتحاديه اروپا اعلام کرد فهرستی متشکل از صد شرکت، روز دوشنبه آينده به فهرست تحريم های اتحاديه اروپا افزوده خواهد شد .

همچنين يک ديپلمات ديگر اظهار داشت، بانک تجارت ايرانی اروپايی "هندلزبانک" مستقر درهامبورگ آلمان به فهرست جديد تحريم های اروپا عليه اضافه خواهد شد . هدف از اين تحريم ها برنامه هسته ای تهران است .

اين ديپلمات در ادامه تصريح کرد، اين بانک اروپايی از جمله موسسه هايی است که تحريم خواهد و هم اکنون مدارک کافی در دست است که نشان می دهد اين بانک در تامين اعتبارات مالی برای شرکت هايی مشارکت دارد که در برنامه هسته ای ايران دست دارند .

خبرگزاری فرانسه نيز از بروکسل گزارش داد که ديپلمات های اروپايی روز پنجشنبه اعلام داشتند اتحاديه اروپا توافق کرده است تا تحريم ها بر ضد ايران را به علت خودداری اين کشور از تعليق فعاليت های هسته ای اش، بطور چشمگيری افزايش دهد .

به گفته اين ديپلمات ها، پيش بينی می شود وزيران امور خارجه کشورهای عضو اتحاديه اروپا اين اقدامات جديد عليه ايران را در نشست روز دوشنبه خود مورد تصويب قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016