شنبه 31 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر علوم: نبايد اجازه اختلاط به دانشجويان داده شود، ایرنا

به گزارش ایرنا، وزير علوم، تحقيقات و فناوري ایران با بيان اينكه دانشگاهها بايد سرچشمه فرهنگ اسلامي باشند، گفت: حضور دختر و پسر در دانشگاهها يك فرصت است ولي نبايد اجازه اختلاط به دانشجويان داده شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، دكتر 'كامران دانشجو' روز شنبه در جلسه شوراي اداراي شهرستان بابل كه در دانشگاه صنعتي نوشيرواني برگزار شد افزود: دانشجويان بايد آموزنده فرهنگ اسلامي باشند و دانشگاه نيز محل تبلور علم و دانش است و علم و دانشي كه در دانشگاهها ترويج مي شود بايد ابزاري براي تعالي محسوب شود.

وي اضافه كرد: اگر در دانشگاهها مسايل فرهنگي و تربيتي مد نظر قرار نگيرد چنين دانشگاهي به سرمنزل مقصود نخواهد رسيد.

وي بيان كرد: حضور دختر و پسر در دانشگاهها يك فرصت است ولي نبايد اجازه اختلاط به دانشجويان داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته 'دانشجو' ، شان انسان، آزادي مطلق نيست بلكه شان انسان به بايدها و نبايدهاست كه اگر از انسان گرفته شود به آزادي مطلقي كه حيوانات دارند، مي رسد.

'دانشجو' گفت: اگر دانشگاهها در مسير درست حركت نكنند، دانشمند تحويل جامعه مي دهند اما دانشمند ضد اسلام كه بطور قطع نياز جامعه ما نخواهد بود بلكه ما به دنبال دانش جهت دار و اسلامي هستيم.
وي موتور محركه انقلاب را حضور مستمر مردم در صحنه و اطاعت محض از ولي امر مسلمين دانست و گفت: براي ادامه مسير انقلاب و حصول به آرمانها و اهداف جز پيروي بي قيد و شرط از ولايت فقيه مسير ديگري وجود ندارد.

وي ادامه داد: بايد به نحوي حركت كنيم كه به معني پيروي كامل از منويات رهبر معظم انقلاب باشد و ايشان هستند كه ما را به سر منزل مقصود رهنمون مي سازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016