یکشنبه 22 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنفرانس خبری موج سبز در باره مستند مربوط به محمدرضا مدحی چهارشنبه ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ – انجمن خبرنگاران خارجی در لندن

در آستانه دومين سالگرد کودتای احمدی نژاد، روز چهارشنبه ۱۸ خرداد "کانال يک" تلويزيون سراسری ايران در پر بيننده ترين ساعت گزارشی به اصطلاح مستند پخش و در آن ادعا نمود محمدرضا مدحی سردار سابق سپاه، که در بهمن ماه ۱۳۸۹ با اميرحسين جهانشاهی بنيانگذار موج سبز اعلام همبستگی نموده بود، مامور اطلاعاتی رژيم می باشد و برای نفوذ در ميان مخالفان حکومت به خارج کشور فرستاده شده بوده است.
در اين برنامه تلويزيونی، سردار مدحی عنوان نمود که با مقامات ارشد آمريکا و عربستان از جمله آقای جوزف بايدن معاون رئيس جمهوری آمريکا، خانم هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا و آقای سعودالفيصل وزير امور خارجه عربستان سعودی ملاقات و گفتگو کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به وضوح روشن است که هدف اين نمايش بی اعتبار نمودن اقدامات اميرحسين جهانشاهی و موج سبز بوسيله طرح ادعای ارتباط آنها با دولتهای خارجی است.
همزمان کيهان(روزنامه زير نظر خامنه ای) روز پنچشنبه ۱۹ خرداد ساعاتی پس از پخش اين برنامه تلويزيونی سناريوی متفاوتی از داستان ارائه نمود و اعلام کرد که: "سردار مدحی يکی از مهره های ضد انقلاب بوده که توسط رژيم دستگير شده است" و حرفهای مدحی را تحت عنوان "اعترافاتش" قلمداد نمود.
اين ادعاها پس از آن مطرح می شود که روزنامه پر نفوذ عربی "الشرق الاوسط" در مطلبی که ۵ خرداد ۱۳۹۰ منتشر کرد عنوان نمود که: "دستگاه اطلاعاتی موج سبز موفق شد تلاش سرويسهای اطلاعاتی حکومت اسلامی برای نفوذ در موج سبز را خنثی نمايد." الشرق الاوسط گزارش داد که "عمليات نفوذ به موج سبز به شکست انجاميده و محمود زمانی مامور اطلاعاتی رژيم ليستی از اسامی ايرانيان سرشناس که در خارج از کشور برای رژيم کار می کنند افشا نموده است" و اضافه می کند
"اين اسامی شامل تجار سرشناس، چهره های دانشگاهی و روزنامه نگارانی است که به ذهن هيچکس خطور نمی کند که برای نظام ايران کار می کنند."
تحولات اخير ثابت می کند که رژيم حاکم بر ايران تا چه ميزان از تاثير "بهار عربی" و موج آزاديخواهی مردم منطقه در داخل ايران هراس دارد و با اينگونه اقدامات ناموفق تلاش می کند تا از نفوذ "موج سبز" در درون دستگاه های حکومت جلوگيری نمايد.
به منظور روشن ساختن اذهان عمومی، اميرحسين جهانشاهی در يک کنفرانس خبری که روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۱ صبح در محل انجمن خبرنگاران خارجی در لندن برگزار خواهد شد جزئيات مسائل مربوط به سردار مدحی و برنامه تلويزيونی به اصطلاح مستندی که در ايران پخش شد، به همراه شواهد بيشتری در ارتباط با تلاش ناموفق دستگاه های اطلاعاتی حکومت اسلامی برای نفوذ به تشکيلات موج سبز را ارائه خواهد نمود.

دبيرخانه موج سبز

London Secretariat
london-sec@greenwaveiran.com

The Press team
press@greenwaveiran.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016