یکشنبه 29 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرداد خوانساری: حاکمیت در نظر دارد برای پیگیری برنامه هایش علیه «موج سبز»، دست به یک سلسله عملیات خرابکارانه بزند

اطلاعیه مطبوعاتی موج سبز

به دنبال پخش فیلم به اصطلاح مستند «الماس فریب» در روز چهارشنبه 18 خرداد از «کانال یک» تلویزیون سراسری ایران، که در آن سردار محمد رضا مدحی ظاهراٌ دست به یک سلسه «افشاگری» در ارتباط با خطرات جدی ناشی از فعالیت های «موج سبز» به منظور سرنگونی نظام جمهوری اسلامی زده بود، امیر حسین جهانشاهی، بنیانگذار «موج سبز» در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز 25 خرداد ماه 1390، توضیحات و روشنگری های لازم پیرامون این موضوع را بطور کاملا شفاف مطرح نمود که مشروح آن در بیشتر رسانه های مجازی معتبر منتشر و به اطلاع هم میهنان رسیده است. بنیانگذار «موج سبز» ضمن اعلام اینکه "سردار مدحی اینک در دست عوامل جمهوری اسلامی می باشد"، تاکید نمود که "«موج سبز» مبارزات خود را تا پیروزی نهائی ادامه خواهد داد".

در پی این کنفرانس مطبوعاتی، «ایرنا – خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی» با انتشار گزارشی تحت عنوان «جهانشاهی: قصد داریم حکومت ایران را به هر قیمت سرنگون کنیم»، علناٌ سعی نموده است تا با تحریف مطالب مطروحه، کلام سیاسی و برنامه های مبارزاتی «موج سبز» را بعنوان سخنان و عملکرد یک سازمان تروریستی قلمداد سازد.

امروز، اطلاعات نگران کننده و هشدارهایی که از سوی برخی از هم پیمانان «موج سبز» از داخل دستگاه های حکومتی واصل گردیده حاکی از این است که حاکمیت احتمالاٌ در نظر دارد که برای پیگیری برنامه هایش علیه «موج سبز»، دست به یک سلسله عملیات خرابکارانه که منجر به مرگ تعداد بسیاری از هم میهنان بیگناه ما گردد بزند و با بکار گرفتن دستگاه تبلیغاتی وسیعی که در اختیار دارد، همانطور که در گذشته نه چندان دور، اقدامات مشابهی را به گردن کشورهای خارجی گذاشته بود، این بار هر حادثه تازه ای را به حساب «موج سبز» بگذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«موج سبز» هر نوع عمل تروریستی، بویژه هر اقدامی که منجر به مرگ شهروندان بیگناه گردد را قویاٌ محکوم می کند و بار دیگر به نکته اصلی پیام های قبلی اش اشاره و یادآور می گردد که تنها راه مبارزه با این حکومت غیرمردمی، فاسد و جنایتکار فقط از طریق «زور و قدرت» مردم فداکار ایران می باشد.

پرداخت «هر قیمت لازم» برای تامین این هدف والا، به این منظور نیست که جان و سرمایه ایران و ایرانی طعمه اعمال خرابکارانه یا تروریستی قرار گیرد، بلکه با تلاش و پیگیری های مبارزاتی «موج سبز»، «ترس» از قلب مردم به قلب حاکمیت منتقل گردد تا مردم رنجدیده ایران با اتکاء به نفس و اطمینان کامل، بی باکانه در مقابل حکومتی که جان و مال و شرف و حیثیت هر ایرانی وطن پرست را بازیچه امیال پلید و ضد ملی خود نموده ایستادگی نمایند و با مهیا ساختن این پیش زمینه لازم و با پشتیبانی همه جانبه «موج سبز»، «قیام ملی برای سرنگونی رژیم»، را به پیروزی برسانند.

دبیرکل موج سبز- مهرداد خوانساری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016