چهارشنبه 1 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش‌سوزی عمدی در دفتر مجمع تشخيص مصلحت، آينده

خوشبختانه دوربين‌های حفاظتی مجمع از لحظه ورود اين خرابکار به مجمع تا لحظه فرار از چهره او تصويرهای روشنی ثبت کرده‌اند که اين تصاوير در اختيار مراجع و مسئولان ذيربط قرار گرفته و مطمئنا در صورت تلاش مناسب نهادهای حفاظتی و امنيتی ذيربط، همه ابعاد اين حادثه آشکار می‌شود

اداره کل روابط عمومی مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام وقوع حادثه‌ای در دفتر اين مجمع از ارسال گزارش آن برای پيگيری به مراجع و مسئولان ذيربط خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آينده ، در اطلاعيه روابط عمومی دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام آمده است: در ساعت ‌۲:۳۰ بامداد دوشنبه مورخ ‌۳۰ خرداد ۱۳۹۰ يکی از اتاق‌های ساختمان قدس، دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام، در اقدامی خرابکارانه دچار حريق شد و تمام وسايل آن در آتش سوخت.در اين اقدام قابل تامل و مشکوک، شخصی با ورود به ساختمان قدس، به وسيله‌ای اتاق محل استقرار منشی‌های آيت‌الله هاشمی رفسنجانی را به آتش کشيد و متواری شد. منشی کشيک دفتر مجمع که در اتاق در حال استراحت بوده دچار سوختگی شده و به بيمارستان منتقل شد که به لطف خداوند خطر از ايشان دور شد.

اگرچه حضور ماموران آتش‌نشانی باعث جلوگيری از گسترش آتش در قسمت‌های ديگر اين ساختمان شد، اما اتاق مذکور با تمام وسايل و حتی درب‌های آن در شعله‌های آتش سوخت.

خوشبختانه دوربين‌های حفاظتی مجمع از لحظه ورود اين خرابکار به مجمع تا لحظه فرار از چهره او تصويرهای روشنی ثبت کرده‌اند که اين تصاوير در اختيار مراجع و مسئولان ذيربط قرار گرفته و مطمئنا در صورت تلاش مناسب نهادهای حفاظتی و امنيتی ذيربط، همه ابعاد اين حادثه آشکار می‌شود و اطلاعات به دست آمده در زمان مناسب در اختيار امت بزرگوارمان قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016