چهارشنبه 18 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: سايت مجمع تشخيص مصلحت نظام هم هک شد

خبرگزاری فارس: سايت رسمی مجمع تشخيص مصلحت نظام دقايقی پيش مورد حمله سايبری قرار گرفت و خبری جعلی در آن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز سايت رسمی دبيرخانه مجلس خبرگان رهبری مورد حمله سايبری قرار گرفته و خبری جعلی مبنی بر درگذشت آيت‌الله هاشمی رفسنجانی روی آن منتشر شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در خبر ساختگی مذکور که با تصوير اطلاعيه ترحيمی نيز همراه بود، درگذشت رئيس سابق مجلس خبرگان رهبری از سوی هيئت رئيسه و اعضای اين مجلس تسليت گفته شده بود.

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آيت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با تکذيب خبر فوق تأکيد کرد که آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

اين خبر همچنين از سوی دفتر آيت‌الله هاشمی رفسنجانی و رضا سليمانی مدير کل روابط عمومی مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز تکذيب شده است.

آيت‌الله قرشی نماينده مجلس خبرگان رهبری نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأکيد کرد: آيت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح در کمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته است.

دقايقی قبل در يک حمله سايبری به سايت مجمع تشخيص مصلحت نظام، خبر غير واقعی درگذشت رئيس مجمع و پيامی از سوی رهبر معظم انقلاب در اين زمينه منتشر شده که متن آن با متن پيام جعلی اعضای مجلس خبرگان در سايت دبيرخانه اين مجلس يکسان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016