دوشنبه 6 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران ۷۸ هواپيما از اوکراين می خرد، مهر

بنابر اعلام يک مقام اوکراينی، تهران برای خريد ۷۸ هواپيمای مسافربری نسل جديد آنتونوف مدل AN-۱۴۸ و ساخت ۶۰ فروند آن در ايران با کی يف به توافق رسيده و قرارداد اوليه امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، يک مقام ارشد شرکت هواپيمايی اوکراين گفت: تهران و کی يف بر آن هستند تا برای ساخت ۷۸ آنتونوف ۱۴۸ همکاری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"ديميتری کيوا" رئيس دفاتر شرکت هوايی آنتونوف در سخنانی در نمايشگاه هوايی پاريس ابراز اميدواری کرد که تمامی هواپيماهای مذکور تا پايان سال ۲۰۱۱ توليد شوند.

وی گفت که آنتونوف و شرکت صنعتی هواپيماسازی ايران قرار دادی را برای توليد اين هواپيماها که قادر به حمل ۵۲ مسافر است، امضا کرده اند.

کيوا افزود: آنتونوف جت های دو موتوره توربين دار متوسط را با هزينه ای بين ۱۸ تا ۲۲ ميليون دلار توليد می کند.

در عين حال خبرگزاری اينترفکس اعلام کرد که شرکت آنتونوف برای ساخت ۶۰ هواپيمای ديگر از همين مدل در داخل ايران با صنايع هواپيمايی جمهوری اسلامی همکاری خواهد کرد.

اين خبرگزاری همچنين به نقل از ديميتريو کيوا مدير شرکت هواپيماسازی آنتونوف ارزش اين قرارداد را چندين ميليارد دلار ذکر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016