سه شنبه 14 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريم مجد، بدون قيد و شرط آزاد شود! بيانيه ۳۲ عکاس مطبوعاتی ايرانی برای آزادی مريم مجد

با خبر شديم که همکارمان خانم مريم مجد،عکاس مطبوعاتی، در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال زنان و در شرايطی که در تدارک عکاسی از مراسم اين جام و شروع پروژه ای از فوتبال زنان در جهان بود، بناگاه، ناپديد شده و پس از چندی گفته شد که ايشان در زندان اوين و در بند ۲۰۹ در بازداشت به سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اگر چه خبر بازداشت مريم مجد، تا لحظه نوشتن اين نامه، از سوی مراجع رسمی به صراحت تاييد نشده، اما برخورد های غير قانونی با برخی فعالان رسانه ای که رويه ای با سابقه در کشور ما است، نگرانی جدی از برخورد با اين عکاس جوان مطبوعاتی را باعث شده است.

مريم مجد سالها در مطبوعات مختلف ايران به انعکاس اخبار و اتفاقات خبری از دريچه دوربينش پرداخته است. او يکی از معدود عکاسانی است که همواره تلاش کرده تا ورزش زنان را به عنوان يک موضوع جدی، دنبال و تصوير کند.
ما عکاسان امضا کننده اين بيانيه خواستار آزادی بی قيد و شرط مريم مجد و امکان ادامه فعاليت مطبوعاتی او هستيم.
همچنين از انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور می خواهيم که به وظيفه صنفی خود عمل کرده و پيگير بازداشت اين عکاس-خبرنگار بوده و جامعه عکاسان مطبوعاتی را از اين اتفاق آگاه کند.

مريم آموزگار - مريم اشرافی - کيان امانی - علی اوغازيان - پيام براز جانی - بابک برزويه - مهگامه پروانه - محمد تاجيک - ابراهيم حيدری - علی خليق - هاله حيدری - رضا دقتی - جهانگير رزمی - فرهاد رنجبران - آکو سالمی -حسن سربخشيان - حسين سلمانزاده - حنيف شعاعی - امير صادقی - اميد صالحی - بهنام صديقی - آرش عاشوری نيا - رها عسگری زاده - فرشاد فرح سا - مصطفی مجيدی نصب - مريم محمدی - نفيسه مطلق - جواد مقيمی پارسا - جواد منتظری - بهنام مؤذن - زوبين ناوی - پيمان هوشمندزاده


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016