شنبه 18 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حداد عادل: استعفای ولايتی از ابتدا شايعه بود، مهر

عضو کميته ۳ نفره وحدت اصولگرايان با بيان اينکه نبايد افراد موثر در وحدت اصولگرايان تضعيف شوند، افزود: بعضی از اصولگرايان گاهی تعابيری را به کار می برند که مخالفان آن را برجسته کرده و اذهان عمومی را مشوش می کنند که همين امر موجب دلسردی مردم می شود.

غلامعلی حداد عادل در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اينکه برخی معتقدند که کميته سه نفره تلاش جريان انحرافی است و نبايد در سازوکار وحدت اصولگرايان حضور داشته باشد، اظهار داشت: در روزهای اخير سخنان مشکل سازی از سوی برخی دوستان نقل شده است که من به آنها توصيه می کنم، افرادی که قصد مصاحبه در اين زمينه را دارند در صحبت ها و تعابيرشان دقيق عمل کنند و مطالبی را به کار نبرند که وسيله اختلاف افکنی باشد.

افراد موثر در وحدت اصولگرايان نبايد تخريب شوند

عضو کميته ۳ نفره با بيان اينکه نبايد افراد موثر در وحدت اصولگرايان توسط برخی تضعيف شوند، افزود: بعضی از اصولگرايان گاهی تعابيری را به کار می برند که مخالفان آن را برجسته کرده و اذهان عمومی را مشوش می کنند که همين امر موجب دلسردی مردم می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سهم خواهی نبايد در ميان اصولگرايان وجود داشته باشد

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص نحوه جلوگيری از سهم خواهی گروهی در ميان اصولگرايان، اظهار داشت: به هيچ وجه نبايد سهم خواهی در ميان اصولگرايان وجود داشته باشد و نکته بسيار مهم اين است که صالح ترين و شايسته ترين افراد به مجلس راه پيدا کنند و مهم نيست که از تشکل ما باشد يا ديگری بلکه بايد دلسوز، مومن و لايق برای احراز نمايندگی مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

حداد عادل تاکيد کرد: سهم خواهی موجب اختلاف در ميان اصولگرايان خواهد شد.

استعفای ولايتی از ابتدا شايعه بود

وی در خصوص انتشار خبر استعفای ولايتی از کميته ۳ نفره و تکذيب آن اظهار داشت: دکتر علی اکبر ولايتی از ابتدا نيز استعفا نکرده بودند.

حداد عادل تصريح کرد: هنگامی که ديديم مخالفان روی چه چيزی تبليغ می کنند بايد مراقب باشيم و احتياط بيشتری انجام دهيم.

به گزارش مهر، در روزهای گذشته دو تن از نمايندگان مجلس در گفتگو با برخی رسانه ها تشکيل کميته ۳ نفره وحدت اصولگرايان را به دولت و جريان انحرافی منتسب کرده بودند.

متعاقب اين سخنان يکی از سايت های خبری اعلام کرد که علی اکبر ولايتی در پاسخ به اين تخريبها از کميته ۳ نفره استعفا داده است. خبری که از سوی هيچ کدام از اعضای بلند پايه اين کميته تاييد يا تکذيب نشده بود.

کميته ۳ نفره وحدت اصولگرايان متشکل از غلامعلی حداد عادل، حبيب الله عسگر اولادی و علی اکبر ولايتی برای کمک به فرآيند وحدت اصولگرايان تشکيل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016