چهارشنبه 29 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح يک فوريتی تحريم ۲۶ مقام آمريکايی تحويل هيات رييسه مجلس شد، ايرنا

تهران - سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارايه طرح يک فوريتی تحريم ۲۶ مقام آمريکايی به هيات رييسه مجلس خبر داد و گفت: اين طرح يکشنبه هفته آينده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا، کاظم جلالی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين طرح به خاطر نقض حقوق بشر ، ايجاد زندان‌های مخوف و دخالت در کشورهای منطقه و کشتار مردم اين کشورها از سوی مقام های آمريکايی ارايه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ايران با داشتن روحيه استکبارستيزی، مقامات آمريکايی را تحريم می‌کند چرا که آنها حقوق بشر را نقض کرده‌اند.
نماينده مردم شاهرود در مجلس با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص تعامل و گفت‌وگو با آمريکا تاکيد کرد: در خصوص رابطه با آمريکا تنها نظر رهبر معظم انقلاب بايد مد نظر و اجرا قرار گيرد.
سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تصريح کرد: در شرايط کنونی برخی اظهارنظرها درباره رابطه با آمريکا انحرافی بوده و به نفع انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام و تحولات منطقه نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016