جمعه 3 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرکت هواپيمايی ايران به اتهام همکاری با حزب الله مورد تحريم قرار گرفت، العربيه

- دو شرکت متعلق به سپاه در فهرست جديد قرار دارند

ايالات متحده امريکا شامگاه پنج شنبه ۲۳-۶-۲۰۱۱ با صدور بيانيه ای شرکت هواپيمايی ايران اير و ايران اير تور را به فهرست تحريم های خود افزوده است.

وزارت خزانه داری امريکا در بيانيه خود گفته است که اين دو شرکت را به اتهام ارتباط با سپاه پاسداران و کمک به انتقال تسليحات به حزب الله لبنان تحريم کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در بيانيه وزارت خزانه داری امريکا همچنين آمده است که شرکت تايدواتر خاورميانه متعلق به سپاه پاسداران که در امور خدمات دريای و بندری فعاليت می‌کند را مورد تحريم قرار داده است

گفته می شود که سپاه از اين شرکت برای حمل و نقل محموله‌های غيرقانونی خود استفاده می کند.

همچنين وزارت خزانه داری امريکا شرکت سرمايه‌گذاری مهر اقتصاد ايرانيان نيز به دليل ارتباط با مهربانک و سپاه پاسداران مورد تحريم قرار گرفته است.

از سوی ديگر هيلاری کلينتون، وزير خارجه و تيموتی گايتنر، وزير دارايی آمريکا در بيانيه مشترکی ضمن محکوم کردن اقدامات خطرناک جمهوری اسلامی ايران بر پيشگيری از دستيابی ايران به سلاح هسته‌ای و تشديد تحريم‌ها از سوی جامعه بين‌المللی عليه ايران تأکيد کردند.

در بيانيه دو مقام امريکايی آمده است که ايران اير برای سپاه پاسداران و وزارت دفاع ايران تسليحات حمل و نقل می کند‎.‎

دولت ايران هنوز به اين اتهام و دور تازه تحريم های اعمال شده از سوی دولت باراک اوباما واکنش نشان نداده است.

گفتنی است که آمريکا روز دوشنبه اين هفته ۱۰ شرکت کشتيرانی جهانی را به اتهام ارتباط با برنامه هسته ای و موشکی ايران تحريم کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016