چهارشنبه 29 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کار: نرخ بيکاری سه ماهه اول سال ۱۱.۵ درصد بوده است، ايسنا

وزير کار و امور اجتماعی در حاشيه‌ جلسه هيات دولت امروز با اعلام اينکه نرخ بيکاری سه ماهه اول سال ۱۱.۵ درصد بوده است تاکيد کرد که اعتقادی به اعزام نيروی کار ساده به خارج از کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) عبدالرضا شيخ‌الاسلامی درباره نرخ بيکاری امسال گفت: قرار شده است که آمارها تنها توسط مرکز آمار اعلام شود و بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی اين مرکز در سه ماهه‌ نخست امسال با ۵/۱۱ درصد بيکاری در کشور مواجهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که چرا برخی موسسات دولتی تاکنون حقوق ها را طبق مصوبه دولت افزايش نداده‌اند گفت: سازمان هايی که تابع قانون وزارت کار هستند بايد اين افزايش حقوق را انجام دهند و اگر تاکنون انجام نداده باشند به زودی اين اتفاق می افتد.

شيخ‌الاسلامی درباره اعزام نيروی کار به خارج از کشور گفت: برای صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنين اعزام نيروی کار متخصص برنامه ريزی هايی شده است اما خيلی به اعزام نيروی کار ساده به کشورهای ديگر اعتقاد نداريم مگر آن که ضرورتی احساس شود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا برای کشورهايی که نيروهای ايرانی به صورت غيررسمی برای کار می روند مناسب نيست دولت برنامه ريزی کند گفت: ما در اين کشورها وابسته‌ کاری داريم که می تواند به برخی امور اين هموطنان رسيدگی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016