یکشنبه 2 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع ۳۵۰ نفر از کارگران صنايع مخابراتی "راه دور" شيراز مقابل مجلس، فارس

صبح امروز زمانی که وکلای ملت برای تشکيل جلسه علنی، قصد ورود به صحن بهارستان را داشتند با حدود ۳۵۰ نفر از کارگران صنايع مخابراتی راه دور شيراز که در اعتراض نسبت به عدم پرداخت ۲۰ ماهه حقوقشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، مواجه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين افراد شعارهايی مانند "حق و حقوق کارگر پرداخت بايد گردد " و "ما بچه‌های جنگيم، چرا بايد بجنگيم " سر می‌دادند و پارجه نوشته‌هايی نيز در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "بعد از گذشت ۲۶ ماه از مصوبات هيئت دولت و رئيس جمهور، هنوز هيچ کدام اجرايی نشده است؛ کارگر بدون حقوق چه کند؟ " و "ای مجری عدالت؛ حمايت حمايت ".

يکی از تجمع کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت که ما از ساعت ۴ صبح امروز برای اعتراض نسبت به اين امر مقابل مجلس حاضر شديم.

وی با ذکر اين نکته که تاکنون برای بيان مشکلاتمان در خصوص عدم پرداخت ۲۰ ماهه حقوقمان ۴ بار تهران آمده‌ايم، گفت: تعداد زيادی از افرادی که همين مشکل را داشتند، به دلايلی به تهران نيامدند، به عنوان مثال ۹۰۰ نفر از بازنشستگان با درخواست برخی نهادها ‌به تهران نيامدند، به همين دليل اين مسئله، مشکل تعداد زيادی از کارگران صنايع مخابراتی راه دور شيراز است.

جعفر قادری نماينده شيراز در جمع تجمع کنندگان حاضر شد‌ و پس از استماع مشکلات و مسائل آنان، قول پيگيری اين موضوع را به افراد داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016