جمعه 7 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله پژاک به پايگاه بسيج در روستای سلين، مهر

سنندج - خبرگزاری مهر: در جريان حمله گروه تروريستی پژاک به پايگاه بسيج در روستای سلين از توابع شهرستان سروآباد يک نفر شهيد و چهار نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جريان حمله شبانه گروهک تروريستی پژاک به پايگاه بسيج در روستای سلين از توابع شهرستان سروآباد رضا عباسی خودلان به درجه رفيع شهادت نائل آمد و چهار نفر ديگر نيز در اين حمله مسلحانه زخمی شدند.

فرماندار شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: اين حمله تروريستی چهارشنبه شب صورت گرفت و افراد تروريست به پايگاه حمله کرده و يک از نيروهای بسيجی را به درجه رفيع شهادت رسانده و چهار نفر ديگر نيز در اين حادثه زخمی شده اند که افراد زخمی هم اکنون در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.

احمد محمدرضايی افزود: با توجه به آثار به جايی مانده در محل اين درگيری ضربات سنگينی نيز بر اين گروه تروريستی وارد شده و تلاش ماموران امنيتی و انتظامی برای دستگيری افراد اين گروهک تروريستی همچنان ادامه دارد.

در جريان حمله های تروريستی گروهک پژاک طی دو هفته اخير يک بسيجی ديگر در شهر سروآباد شهيد و با حمله افراد اين گروهک يک افسر پليس راه نيز شهيد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال روز جمعه مراسم تشییع جنازه یک عضو بسیج که در حمله نفرات پژاک به پایگاه بسیج روستای سلین، از توابع شهرستان سروآباد کشته شده بود از مقابل مسجد جامع سنندج، مرکز استان کردستان، برگزار می شود.

براساس این گزارش، حمله به پایگاه بسیج روستای سلین در شامگاه چهارشنبه این هفته روی داد و در جریان آن، چهار تن دیگر از نفرات مستقر در این پایگاه هم زخمی شدند و پژاک مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

طی حدود دو هفته اخیر، گزارش های متعددی از درگیری بین نیروهای دولتی ایران و چریک های گروه کرد پژاک انتشار یافته است و دو طرف از وارد کردن تلفات سنگین به یکدیگر خبر داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016