جمعه 7 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واكنش هوشيار زيباري به درگیری ایران و پژاك، ایسنا

هوشيار زيباري با وجود تاكيد ايران مبني بر اين كه در مقابله با اعضاي گروه پژاك به خاك عراق تجاوز نمي‌كند، خواستار توقف اقدامات ايران در اين مناطق شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري فرانسه گزارش داد: هوشيار زيباري ـ وزير امور خارجه عراق ـ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد كه "بار ديگر از دولت ايران مي‌خواهيم گلوله‌باران مستمر (مواضع پژاك) را متوقف كند زيرا اين اقدام براي روابط عراق ـ ايران سازنده نيست و به روابط خدشه وارد مي‌كند.

وزير امور خارجه عراق افزود: گلوله‌باران پنج سال است كه (به طور پراكنده) ادامه داشته است اما اين بار مدت آن طولاني‌تر از دفعات قبل است.

او ادعا كرد اين گلوله‌باران تصادفي است و به زمين‌هاي كشاورزي در اين مناطق خسارت مي‌زند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایسنا نوشته اين اظهارات در حالي بيان مي‌شود كه مسوولان عراقي در سال‌هاي گذشته هيچ اقدامي براي جلوگيري از اقدامات گروه پژاك انجام نداده‌اند و در حال حاضر نيز نيروهاي عراقي در مرزهاي دو كشور براي جلوگيري از فعاليت‌هاي اين گروه حضور ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016