دوشنبه 10 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف صادرات نفت ايران به هند کذب محض است، مهر

مديرعامل شرکت ملی نفت ايران با بيان اينکه در حال حاضر روند صادرات نفت خام ايران به هند همچون روال گذشته دنبال می‌شود، گفت: توقف صادرات نفت خام به اين کشور آسيايی به هيچ وجه صحت ندارد.

احمد قلعه بانی امروز در گفتگو با مهر در واکنش به برخی از اظهارنظرهای غير رسمی و غيرموثق مبنی بر توقف صادرات نفت خام ايران به هند گفت: صادرات نفت ايران به هند همچون روال گذشته ادامه دارد و توقف صادرات به هيج وجه صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل شرکت ملی نفت ايران با تاکيد بر اينکه در حال حاضر مذاکرات بين دو کشور برای وصول بدهی های نفتی ادامه دارد اظهار داشت: اخيرا دو طرف به توافقهايی برای وصول بدهی های نفتی دست يافته اند.

معاون وزير نفت همچنين در خصوص حجم صادرات نفت ايران به هند توضيح داد: صادرات نفت خام به اين کشور آسيايی به دليل برخی از مشکلات فنی با کاهشی روبرو شده که اين کاهش صادرات، موقتی است.

در همين حال، محمود بهمنی رئيس کل بانک مرکزی هم در گفتگو با مهر از حل و فصل مناقشه نفتی ايران و هند خبر داد و گفت: ترکيه هيچ نقشی در وصول مطالبات نفتی کشورمان از هند ندارد.

به گزارش مهر، از ابتدای سال جاری تاکنون به طور متوسط روزانه حدود ۴۰۰ هزار بشکه نفت خام به هند صادر می شود که از ابتدای مردادماه صادرات نفت ايران به اين کشور آسيايی روزانه ۹۰ هزار بشکه به دليل برخی از مشکلات فنی کاهش پيدا کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016