پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار نماينده مهاباد به دادسرای کارکنان دولت، موکريان

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - به دنبال خبر منتشره در يکی از نشريات محلی به نام صدای آشنا به مدير مسئولی عبدالرحيم نوربخش مبنی بر احضار نماينده مهاباد به دادسرا، آژانس خبری موکريان با وی مصاحبه ای انجام داده‏ که متن آن تقديم حضور خوانندگان گرامی می‏گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جلال محمودزاده نماينده مهاباد در رابطه با احضار خود به دادگاه بر اساس شکايت يکی از اعضای خانواده شهدا گفت: اين قضيه مربوط به شکايت يک شهروند گيلانی به نام هادی نوروزی می باشد که در روستای حاجی خوش از توابع مهاباد حدود ۱۵ هکتار از اراضی منطقه را برای اجرای طرح پرورش ماهی و اردک به وی واگذار نموده اند و اين امر باعث اعتراض جمعی از مردم حاجی خوش و تنی چند از شوراهای منطقه گرديد.

نماينده مهاباد در ادامه افزود: به دنبال مکاتبات جمعی از اهالی حاجی خوش و برخی ازشوراهای منطقه و ارسال آن به اينجانب و جمعی از مسئولين ،در راستای اجرای وظايف نمايندگی اعتراضات مردم به موضوع را از طريق مراجع زيربط پيگيری کردم که پس از پيگيريهای اينجانب، نامبرده شکايتی را عليه بنده به اتهام نشر اکاذيب در دادسرای رسيدگی به تخلفات کارکنان دولت تنظيم نمود که در روز يک شنبه اول مرداد در شعبه ۸ بازپرسی دادسرا برای ادای توضيح به شکايت مطرح شده حاضر شدم.

در خاتمه نماينده مهاباد در مجلس به خبرنگار آژانس خبری موکريان گفت : شکايت اين فرد در دادسرای کارکنان دولت در مراحل اوليه وتحقيقات می باشدو صرفا شکايت فرد در مراحل اوليه دليل بر انجام موارد ادعايی نبوده و درج چنين خبری صرفا در راستای اهداف و تبليغات انتخاباتی مجلس نهم از طرف بعضی اشخاص درمنطقه می باشد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016