شنبه 15 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عماد حسينی: وزارت نفت در برابر حوادث اخير (انفجار خط لوله انتقال نفت) پاسخگو باشد، ايلنا

با توجه به حجم آتش سوزی و ابعاد حادثه بعيد است که اين حادثه غير عمدی باشد.


ايلنا: نماينده قروه درباره آتش سوزی خط لوله قلعه نار، گفت: در حال حاضر آتش سوزی مهار شده، اما هنوز به حالت اوليه برنگشته است.
سيد عماد حسينی در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، تصريح کرد: نتيجه کارشناسی های صورت گرفته هنوز مشخص نشده که اين حادثه عمدی است يا غير عمدی، اما مسئله ای که اهميت دارد، اين است که آتش سوزی خود به خود به وجود نمی آيد، چرا که سيتم تعبيه لوله ها به گونه ای است که احتمال بروز حوادث سهوی در پايين ترين ميزان قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با توجه به حجم آتش سوزی و ابعاد حادثه بعيد است که اين حادثه غير عمدی باشد.
حسينی درباره تلفات احتمالی اين حادثه گفت: تا به حال موردی از نلفات جانی گزارش نشده، اما به هرحال هزينه های اين حوادث که شامل تعمير، جا به جايی و.. بسيار بالا است و اين حادثه هفته آينده در کميسيون انرژی بررسی خواهد شد.
سيد عماد حسينی ضمن انتقاد از تامين امنيت انرژی، گفت: امنيت انرژی در کشور ما طی سالهای اخير به شدت پايين آمده و اين مسئله با توجه به شرايطی که کشور در آن قرار دارد پذيرفتنی نيست.
حسينی، افزود: من تعجب می کنم که وزرات نفت و زير مجموعه آن توانايی برقراری امنيت انتقال نفت و گاز در کشور را ندارند.
وی با تاکيد بر اينکه در هيچ کجای جهان شاهد اين تعداد از حوادث در اين زمينه نيستيم، تصريح کرد: وزرات نفت و زير مجموعه آن بايد در تامين امنيت انتقال انرژی در کشور فعالتر باشند و در زمينه حوادث اخير پاسخگويی لازم را داشته باشند، چرا که در غير اينصورت مجلس با استفاده از اختيارات نظارتی خود عمل خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016