چهارشنبه 26 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۳۹ نماينده مجلس دولت انگليس را محکوم کردند، ايرنا


تهران ـ ۲۳۹ نماينده مجلس شورای اسلامی با صدور بيانيه‌ای اقدامات ضدحقوق بشری انگليس را محکوم و تاکيد کردند: همه ادعاهای آزادی در انگليس دروغی بيش نيست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا، بيانيه ۲۳۹ نماينده در محکوميت اقدامات ضدحقوق بشری انگليس توسط ' محمد دهقان ' عضو هيات رييسه مجلس امروز (چهارشنبه)در صحن علنی مجلس قرائت شد.
در اين بيانيه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انگليس اقدامات ضد حقوق بشری را به جهانيان نشان داد و ثابت کرد که همه ادعاهای او که مدعی آزادی است دروغی بيش نيست و فاقد هر گونه اعتبار و ارزش در عرصه بين المللی است.
در اين بيانيه آمده است: شکی نيست صدای فرياد شهروندان تحت فشار از بيکاری و بحران اقتصادی طنين انداز شده است و دولت انگليس نشان داد که هم ضد حقوق بشر است و ارزشی برای حقوق اقليت ها قايل نيست و هم اين که ادعاهای آنها در رابطه با ديگر کشورها دروغ بی ارزشی بيش نيست.
در ادامه بيانيه آمده است: ما نمايندگان ملت ايران براساس مفهوم عميق ' بنی آدم اعضای يک پيکرند' ضمن محکوم کردن اقدامات ضد حقوق بشری دولت انگليس خواهان توقف سرکوب مردم با استفاده از روش‌های غيراخلاقی و ضد انسانی و همچنين آزادی دستگير شدگان هستيم.
نمايندگان مجلس خاطرنشان کرده اند:از نهادهای مسوول بين المللی و کميته حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنيت توقع می‌رود که نسبت به سرکوب مردم انگليس مسوولانه برخورد کنند و وظيفه انسانی و قانونی خود را در محکوميت اقدامات سرکوبگرايانه پليس انگليس به عمل آورند.
در پايان اين بيانه آمده است: انتظار جامعه بين المللی از کشورهای غرب و آمريکا که در کوچکترين موارد مشابه در کشورهای ديگر از خود واکنش نشان می‌دهند اين است که مهر سکوت را بشکنند و از رفتار و ادبيات تبعيض آميز دست بردارند و متناسب با رفتار ضد بشری دولت و پليس انگليس موضع گيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016