پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بشار اسد: اصلاحات نتيجه فشارهای خارجی نيست، مهر

رئيس جمهوری سوريه با تاکيد بر لزوم مشارکت همه گروهها و طيفها در ساختن آينده اين کشور خاطر نشان کرد سوريه قوی و مقاوم باقی خواهد ماند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوريه(سانا)، بشار اسد در ديدار با اعضای کميته مرکزی حزب بعث عربی سوسياليستی گفت : اصلاحات برخاسته از باور سوريهاست نه نتيجه فشارهای خارجی.

وی بر ضرورت مشارکت همه گروهها و طيفهای مردم سوريه در ساختن آينده کشور تاکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بشار اسد خاطر نشان کرد : سوريه قدرتمند و مقاوم باقی خواهد ماند و از کرامت و حاکميت و عزت خود کوتاه نخواهد آمد.

در اين ديدار بر اهميت مشارکت تمام طيفهای جامعه در ارتباط با آنچه رئيس جمهوری سوريه در سخنرانی ۲۰ ژوئن خود در خصوص بازنگری در قانون اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر شهروندان سوری مطرح کرد، به گونه ای که اين کشور الگويی برای منطقه تبديل شود، تاکيد شد.

شرکت کنندگان در اين ديدار گفتند بدون بازگشت امنيت و آرامش به شهروندان سوری و نابودی تمام پديده های مسلحانه در اشکال مختلف خود، چنين موضوعی(ساختن آينده سوريه) امکان ندارد.

بشار اسد در سخنرانی بيستم ژوئن خود از امکان بازنگری درباره برخی از مفاد قانون اساسی يا تغيير کامل آن در اشاره به امکان لغو بند مربوط به رهبری حزب بعث بر کشور سخن گفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016