پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: يک شبکه دين ستيز در فضای مجازی و مرتبط با بيگانه منهدم شد، ايرنا

تهران-با پيگيری ها و اقدامات اطلاعاتی-عملياتی سربازان گمنام امام زمان(عج) يک شبکه از عناصر دين ستيز که در فضای مجازی با استفاده از شگردهای گوناگون نسبت به تخريب باورها و اعتقادات دينی مردم شريف ايران اسلامی اقدام می کردند،شناسايی و منهدم گرديد.

به گزارش روز پنج شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، گردانندگان و عوامل اصلی اين سايت غير قانونی با ايجاد گسترده از سايت ها، وبلاگ ها، تالارهای گفت وگو و فعاليت در شبکه های اجتماعی با استفاده از هويت های جعلی، رمزنگاری پيچيده و پشتيبانی فنی برخی از مرتبطين سفارتخانه های کشورهای غربی،اقداماتی همه جانبه و سازمان يافته ای در راستای توهين به مقدسات و باورهای مذهبی و اعتقادی مردم پرداخته بودند که پس از رهگيری در فضای مجازی و شکستن لايه های متعدد حفاظتی و رمز شکنی پيچيده ديجيتالی توسط نيروهای اطلاعاتی، اين شبکه ضد دين شناسايی و دستگير شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در تحقيقات انجام شده از دستگيرشدگان نقش برخی از سفارتخانه های کشورهای اروپايی و عناصر صهيونيستی از جمله عوامل فرقه ضاله بهائيت در اين اقدام دين ستيزانه کشف شده و متهمين نيز به داشتن ارتباط با عوامل بيگانه اعتراف نموده اند.

بر اساس اسناد درون گروهی بدست آمده،اين جريان ضد دين در جهت سست کردن مبانی اعتقادی مردم به ويژه جوانان،ايجاد شبهه افکنی در افکار و اصول دين و تخريب چهره برخی از شخصيت های مذهبی کشورمان تلاش مذبوحانه داشته اند.

وزارت اطلاعات با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شريف ايران به درگاه احديت و ضمن قدردانی از همکاری موثر دستگاه قضايی،از خانواده های محترم تقاضا می نمايد نظارت و کنترل بيشتری بر فعاليت های اينترنتی فرزندان خود اعمال نموده و با توجه به شيوه های پيچيده و تحرکات مرموز دشمنان ايران و اسلام، تدابير لازم را اتخاذ نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016