دوشنبه 31 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری‌فرد: جبهه پايداری با حضورنيافتن در جلسات ۸+۷ ازاين ترکيب حذف خواهد شد، ايسنا

يک عضو جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبری، ضمن بيان اينکه در صورت استمرار حضور نيافتن نمايندگان جبهه پايداری در جلسات گروه ۸ نفره،اين جبهه از ترکيب ۸+۷ حذف خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به قطعی شدن ترکيب ۸+۷ بعيد است که برخی از انتظارات جبهه پايداری محقق شود.

محمدحسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با يادآوری اينکه جلسات ۸+۷ به صورت مرتب تشکيل می‌شود، گفت: اين گروه ۱۳۵ نفره به غير از نمايندگان جبهه پايداری با حضور مستمر جلسات خود را برگزار می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به درخواست‌ها و انتظارات جبهه پايداری از گروه ۷+۸ گفت: اين درخواست‌ها در جلسه گروه ۷ نفره شورای داوری و نظارت اصولگرايان مطرح شد که در حال بررسی است، اما بعيد می‌دانم که اين ترکيب ۷+۸ تغيير پيدا کند و خواسته‌های آنها قابل تحقق باشد.

به گفته‌ی وی، در صورت حضور نيافتن نمايندگان جبهه پايداری در جلسات ۷+۸ آن ها از اين ترکيب حذف خواهد شد.

اين عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس ادامه داد: با توجه به مشخص و نهايی شدن ترکيب ۷+۸ هرگروهی که در اين جلسات حضور پيدا نکند عملا از اين ترکيب حذف خواهد شد که اين اتفاق در مورد جبهه پايداری نيز صدق می‌کند.

وی افزود: از آنجا که ۷+۸ از جبهه پايداری برای معرفی نمايندگانشان و حضور در جلسات دعوت کرده است، شرکت نکردن آنها در اين جلسات به معنای حذف از ۷+۸ است.

اين عضو جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبری، هم‌چنين در مورد جلسه جبهه پايداری با شورای داوری و نظارت اصولگرايان نيز گفت: با توجه به ايام ليالی قدر بعيد می‌دانم که اين جلسه برگزار شده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016